Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van Computertotaal?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je computertotaal een punt van 1 tot 10 zou moeten geven (liefst met wat commentaar en redenen), wat zou jij dan voor punt geven? Een kommacijfer mag ook. Dank dan aan: -Snelheid -Speedtest -Artikelen -plaatjes -Forum -smiles -Opmaak -RSS feeds -Nieuwsbrief -Zoekvenster -Logo -Blad zelf! -service (contact) -duidelijkheid -Indeling site -reclame -onderhoud En nog veel meer! Mij mening: Een 9,2: De opmaak, de website (ook forum) en het blad is erg mooi en professioneel. Alleen is sommige informatie een beetje verouderd. Dit is in principe moeilijk bij te houden :wink: Soms vind ik dat de opmaak ook wel wat beter kan. Ook de opdrachten in de teksten zijn soms onduidelijk. Succes ermee! :wink: [b:a763b0fb29]Update: Geen vervelende reacties plaatsen a.u.b[/b:a763b0fb29]
Link naar reactie
een 6- voor het forum zoals neergezet door C!T. Was echter in het verleden zeker een dikke 8. Toen het hier nog druk was en het door IDG niet beschouwd werd als iets waar geen onderhoud aan gepleegd mag worden en waar de reclamebanners steeds prominenter aanwezig zijn. Het is dat het een vast onderdeel van het internetrondje is en dat de gebruikers voor wat leven in de brouwerij zorgen..... Ik ben ruim 10 jaar abbonnee geweest van het blad, gestopt een jaartje voor de samenwerking met HCC stoptte (2007?). Reden omdat ik de meeste info wel op het internet vind. Toevallig een paar maanden terug een achterlaten exemplaar in de trein gelezen, was er eigenlijk in een kwartier doorheen. Wat het meeste opviel is dat er met het jaar meer plaatjes en minder tekst in lijkt te komen.
Link naar reactie
[quote="maartenpeters"][quote="Pceetje"]8/10 = alles kan beter, enkele zeurpieten eruit en het wordt 9/10, inhoudelijk zeer goed de laatste tijd[/quote] Noem eens een paar echte kritiekpunten en voordelen. Dit kan ik dan in de uitslag verwerken.[/quote] Noem eens een paar echte kritiekpunten . niet geschikt voor kinderen onder de 5 jaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...