Ga naar inhoud

Nieuwe GSM: Samsung Star


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een Samsung Star gekocht. Vergeleken bij mn ouwetje kan deze dus een heleboel meer, o.a. videootjes opslaan. Ik had een aantal videootjes van de schatkist van Computeridee gedownload en wilde ze op mn GSM zetten. Daarbij moest ik natuurlijk wel die videootjes converteren. Nou ja, een aantal converters verder vond ik er dus eindelijk eentje die een hoop wist te converteren naar MP4, maar dus niet alles: ik had ze gedownload naar die GSM en sommigen wilden niet afspelen. Ik kreeg de melding dat het formaat niet ondersteund werd of de bitsnelheid te hoog was of zoiets. Hoe kan het dat zo'n converter er wel bij het ene bestand er in slaagt een MP4 ervan te maken en niet bij een ander bestand. Het converteren ging over het algemeen wel met MPEG, MPG, WMV, en andere formaten bestanden, maar ook van die formaten lieten sommige zich niet converteren naar MP4. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Uh..nou echt opnames zoals videoos heb ik nog niet gedaan. Wel fotoos. En de rest eigenlijk geconverteerd zoals youtube videoos en midi naar mp3 files. En nog wat ik zelf aan pianofrutsels heb gemaakt. Helaas neemt mijn keyboard alleen maar in midi op dus dat moest geconverteerd worden naar mp3, wat nou niet echt de geluidskwaliteit ten goede kwam.... Verder ben ik nog steeds bezig mn gsm te 'doorbladeren' van wattie allemaal kan. Kwa internetten...gezien mn pre-paid is me dat een beetje te duur. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vind het echt een kut telefoon om twee redenen: 1. ONGELOFELIJK LANGZAAM, echt om je dood aan te ergeren 2. Je kan smsjes niet op een externe geheugenkaart laten opslaan, dus je bent verplicht na 200 smsjes in je inbox en de 200 bijhorende in je outbox, alles te wissen, want met 400 smsjes is het geheugen van dat ding vol. Filmpjes converteren kan toch gewoon met Samsung New PC Studio?
Link naar reactie
Vind het echt een kut telefoon om twee redenen: 1. Ongelofelijk langzaam 2. Je kan smsjes niet op een externe geheugenkaart laten opslaan, dus je bent verplicht na 200 smsjes in je inbox en de 200 bijhorende in je outbox, alles te wissen, want met 400 smsjes is het geheugen van dat ding vol. Filmpjes converteren kan toch gewoon met Samsung New PC Studio? Anders heeft Xilisoft hele goede makkelijke converters
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...