Ga naar inhoud

Gamescom


anoniem

Aanbevolen berichten

http://www.gamescom-cologne.com/en/gamescom/home/index.php Zijn er nog mensen die naar de GamesCom gaan? Wordt gehouden van 18 t/m 22 augustus in Keulen. 18e is alleen voor professionals, vanaf 19 voor publiek. Zelf ga ik morgen (18 dus), ben vooral benieuwd naar wat nieuwe titels. Boven aan mijn lijstje staat Crysis 2 die in het voorjaar uit zal komen. Krijg morgen een rondleiding door de oprichter van Crytek die tevens de gameplay van Crysis 2 zal tonen (voor het eerst). Wie gaat er nog meer en waar zijn jullie benieuwd naar?
Link naar reactie
Ik had het op zich leuk gevonden om te gaan, maar uiteindelijk is de afstand de reden om niet te gaan. Zo'n 450km vanaf hier heen en terug en dat is eigenlijk niet te doen zonder overnachting. Ik moet zeggen dat de opzet er wel leuk uitziet en dat de toegangsprijzen er heel redelijk uitzien. Daar kunnen ze bij de HME (voormalige hcc-dagen) met die 3 halletjes met rommel wel wat van leren.
Link naar reactie
Gister geweest. Eigenlijk maar 2 spellen echt gespeeld: 1. Fifa11: ziet er goed uit, speelt wel weer wat anders dan Fifa10. Nieuw passingsysteem wat ik nog niet onder controle heb hehe 2. Crysis 2: multiplayer gespeeld op pc (hadden ook Xbox en Ps3 staan), ziet er top uit, speelt vloeiend. Ook demo gezien van Crysis 2 3D. Echt een geweldige ervaring, een 3D tv gaat er zeker komen bij mij op termijn.
Link naar reactie
Net terug van de GamesCom en ik heb uitgebreid FIFA11 kunnen spelen op zowel de PC als console. En beide versies zijn echt vet. De PC versie is eigenlijk FIFA10.5, want het speelt precies zoals FIFA10 op de PlayStation 3. En we mogen blij zijn dat het zo is, want het speelt echt super lekker. De console versie is nog een tikkeltje beter, vanwege Personality+, Pro Passing en de nieuwe animaties. Hot Pursuit ook nog gespeeld en die vond ik ook erg vet. Zowel grafisch als gameplay. De actie was ook erg vet.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...