Ga naar inhoud

TV-Tips


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net5 is pas begonnen met The Guardian. Dit is een wat oudere serie, waarin Simon Baker de hoofdrol speelt. Bekend van The Mentalist. Gaat over een jonge advocaat, die gesnapt wordt met drugs, en als straf pro deo moet gaan werken voor een instantie, die zich bezighoudt met kinderbescherming. Eerst met tegenzin, maar gaandeweg raakt ie steeds meer betrokken. Erg goede serie, erg onbekend en ondergewaardeerd.
Link naar reactie
Vanavond op RTL 5 Van Wilder [quote:d1e448c7e4]Na het het succes van hun korte internetfilmpje Saving Ryan's Privates mocht het schrijversduo Brent Goldberg en David Wagner een complete film uit de mouw schudden. Het is duidelijk waar zij de mosterd halen: bij There's Something About Mary en American Pie. Maar in tegenstelling tot veel andere na-apers is de letterlijk onsmakelijke humor in Van Wilder wel om te lachen. Daarmee blazen ze de ambities van National Lampoon - na het falliete tijdschrift bleef een internetsite over - nieuw leven in. Van Wilder haalt niet het oude Animal House-niveau, maar gaat ook over feesten en beesten op de campus. Als z'n vader na tien jaar studeren de geldkraan dichtdraait, moet Van (een lekker joviale Reynolds) maar zien hoe hij rond komt. De uit American Pie bekende Reid moet als aanstormend journaliste een stuk schrijven over de eeuwige losbol. De seks- & toilet-humor is echt niet geschikt voor fijnproevers: dat zie je wel wanneer corpsballen een stel warme broodjes met hondensperma wegwerken. Als filmfact is het nog leuk om te melden dat Matheson, de vader van de eeuwige student, zelf in Animal House (1978) op de campus rond liep.[/quote:d1e448c7e4] Lijkt me wel wat... Maar: Natuurlijk komt er ook Top Gear! 21,30 the best of series 14. Kan wat later worden ivm darten...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
voor de mensen die hier nog kijken xD Morgen om 20,30 op Ned3: Vrienden van Amstel Live! [i:9c313461fc]Kane, Jan Smit, Rowwen Hèze, VanVelzen, Het Goede Doel en nog veel meer Nederlandse topacts zullen vanavond tijdens Vrienden van Amstel laten horen wat ze kunnen. Dit jaar presenteert Xander de Buisonjé het muziekfeest. Misschien zingt hij zelf ook nog wel deuntje mee.[/i:9c313461fc]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d5610537ce="Doofenshmirtz"]He dat kijk ik ook altijd. Is wel grappig met al die kakkerige Britten die allemaal denken dat ze geweldig zijn. [/quote:d5610537ce] Ja, vooral dat taaltje :p Claire bijv., Lee praat best wel, ja, je zou bijna zeggen mooi.. Brits klinkt beter dan Amerikaans vind ik iig... :P [quote:d5610537ce]En de eerste medaille binnen voor schaatsen. Had niet verwacht dat die Korean zo snel zou gaan en die daarna juist weer veel langzamer. Maar ik gun het Sven wel.[/quote:d5610537ce] Bob de Jong viel wel tegen, maar nadat die Koreaan kwam dacht iedereen bij mij thuis ook echt dat hij t niet ging halen. Als die Koreaan al zo dichtbij kwam.... [quote:d5610537ce]http://feeds.nos.nl/~r/nosjournaal/~3/fEHXJjn8Sfk/136569-kramer-pakt-goud-op-5000-meter.html [/quote:d5610537ce] Ja, t was mooi :P
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Tv-tips : Pacific ... op Veronica. Opvolger van 'Band of Brothers'. Doctor Who (BBC 1 & 3). Sinds Pasen is de nieuwe Who en niet alleen wordt de docter door een nieuwe (jongere) acteur gespeeld, ook het intro en de Tardis zelf zijn vernieuwd. Eerste indruk is dat deze nog gekker is als de vorige (gespeeld door David Tennant).
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Mythbusters is een paar weken terug ineens begonnen met een nieuwe serie op Discovery Channel (iedere werkdag om 18:05) Alleen heb ik het idee dat het seizoen nu al weer voorbij is, omdat de herhalingen weer langs vliegen. Blijft een leuke serie. Nog wat coole series (gegarandeerd in herhaling te volgen ;) ) : 'Da Vinci's Machines' op Discovery ... ontwerpen van Da Vinci worden nagebouwd (deels met moderne technieken want ze hebben geen jaren de tijd om hout te zagen ;)) en dat levert best indrukwekkende apparaten op (zoals zijn 'tank'). 'Timewarp' ... als je Discovery HD hebt echt een weinige van de tv-programma's die een HDTV de moeite waard maken. Ze laten de meest bizarre dingen met extreme vertraging zien. 'Breaking Point' (National Geographic) Ze maken eerst dingen stuk en dan proberen ze iets 'praktisch' te verzinnen om de catastrofe te voorkomen. De aflevering die ik zag ging over het 'slopen' van een huis. Eerst deden ze dat door een boiler te laten ontploffen (*poef* weg huis ... nog spectaculairder als destijds bij Mythbusters waar ze dat ding alleen een vloer en dak stuk maakte). In dezelfde aflevering zorgden ze ook voor een ontploffing met propaangas ( *kaboem* weg huis ... ).
Link naar reactie
[quote:cc579df117="vuurtoren"]Niet echt het soort series waar ik aan zat de denken :) Die Da Vinci Machines heb ik pas nog een trailer van gezien en dat zag er wel stoer uit. Pijnlijk ook.[/quote:cc579df117] Ach ... Discovery is zo'n beetje m'n standaard zender. Het is soms eng dat ik bij ieder gesprek wel kan zoiets kan zeggen als 'dat hadden ze op Discovery ook ... ' hihi Welke series dacht jij dan aan ? Oh ... en moet iemand Top Gear nog aangeraden worden ? Ik volg het als het ff kan op de BBC (zonder die irritante reclames dus)
Link naar reactie
[quote:046ef07f84="JaFO"][quote:046ef07f84="vuurtoren"]Niet echt het soort series waar ik aan zat de denken :) Die Da Vinci Machines heb ik pas nog een trailer van gezien en dat zag er wel stoer uit. Pijnlijk ook.[/quote:046ef07f84] Ach ... Discovery is zo'n beetje m'n standaard zender. Het is soms eng dat ik bij ieder gesprek wel kan zoiets kan zeggen als 'dat hadden ze op Discovery ook ... ' hihi [/quote:046ef07f84] Discovery en Comedy Central zijn de enigste zenders waar ik naar kijk :P Altijd wel iets interessants.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...