Ga naar inhoud

TV-Tips


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

= True blood Waar : FoxLife (UPC digital tv). In deze serie bestaan vampieren echt en weet iedereen van hun bestaan. Vampier-bloed ('V') werkt als een drug voor de mensen in de serie. Het geheel speelt zich vooral af in een klein gehucht in het zuiden van de VS, dus veel moeras en de echte 'bible-belt'. De muziek/titel-song zet de sfeer al goed neer. Wel een beetje soap-achtig, dus veel drama en 'toevallige' ontdekkingen. grappig feit : - 'god hates fangs' op posters ... - tanden van vampieren zijn gebaseerd op slangen en klappen ook echt naar buiten uit. intro : http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8&feature=player_embedded
Link naar reactie
[quote:4c6a8d93f0="JaFO"]= True blood Waar :SciFi-channel (UPC digital tv). In deze serie bestaan vampieren echt en weet iedereen van hun bestaan. Vampier-bloed ('V') werkt als een drug voor de mensen in de serie. Het geheel speelt zich vooral af in een klein gehucht in het zuiden van de VS, dus veel moeras en de echte 'bible-belt'. De muziek/titel-song zet de sfeer al goed neer. Wel een beetje soap-achtig, dus veel drama en 'toevallige' ontdekkingen. grappig feit : - 'god hates fangs' op posters ... - tanden van vampieren zijn gebaseerd op slangen en klappen ook echt naar buiten uit. intro : http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8&feature=player_embedded[/quote:4c6a8d93f0] klinkt wel leuk. Hoe laat? Ik weet trouwens ook niet of wij dat hebben bij Ziggo...
Link naar reactie
geen idee, ik zag het zaterdag om een uur of acht drie afleveringen achter elkaar. dit is niet bepaald een 'jeugd-serie' zoals Buffy en/of Angel, maar dat begrijp je waarschijnlijk wel. Sjips ... ik heb me vergist. Het was FoxLife en niet SciFi-channel http://www.foxlifetv.nl/Schema // --- Nog wat series : = Doctor Who ... jeugd-serie, sci fi, time-travel, light horror waar : bbc, sci-fi channel laatste aflevering : 'waters on mars', bbc 3 volgende aflevering kerstmis, waarschijnlijk het einde van de huidige doctor (David Tennant) = Torchwood ... de donkere kant van het Doctor Who universum, voornaamste verschil is dat het zich afspeelt in UK en dat het zeer volwassen is qua thema&materie (vooral het 2e seizoen) waar : sci-fi channel
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6e081fe782="JaFO"]Volgens mij is dit al minimaal de tweede keer dat ie op comedy central is geweest ... Maar er komt beslist nog een herhaling ;)[/quote:6e081fe782][quote:6e081fe782]Geen idee wanneer hij herhaalt wordt, maar hij komt vast en zeker wel weer vaker op tv.[/quote:6e081fe782] Niet gemerkt :oops: , maar ik zal t nu in de gaten houden! :P fijne dag nog iig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...