Ga naar inhoud

Ontbijt topic


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e1c745aa59="jolo"][quote:e1c745aa59="The Dragon"]Heb mijn ontbijt aangepast door het door 2 te delen,de rest van de dag eet ik ook veel minder. [/quote:e1c745aa59] De helft van zes belegde boterhammen is inderdaad ruim voldoende, als ontbijt. Had je intussen al gecheckt hoelang je ongeveer over je ontbijt doet, zoals ik in mijn vorig bericht van 17 maart 2010 vroeg?[/quote:e1c745aa59]Nou,die 3 bruine boterhammetjes en 2 koffie,misschien 20 minuten.
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens een vast patroon dus. Wat dat betreft is er bij mij sinds de topicstart op 25 mei 2009 (vrijwel) niets gewijzigd. Zodra ik opgestaan ben, het licht en de computer heb ingeschakeld, zet ik een deel van het ontbijt klaar. Brood, 1glas melk, -water en de Fruit2day. Even later water voor de thee, koffie en soep opwarmen in een waterkoker. Ondertussen nog even scheren. Zodat ik dat daarna kan regelen, om even later te kunnen ontbijten. Tijdens het ontbijten lees ik de NOS teletekst pagina's door.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...