Ga naar inhoud

Ontbijt topic


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat ik me afvraag of er tegenwoordig nog ontbeten wordt, alvorens naar het werk/school/whatever te gaan. Mijn [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontbijt]ontbijt[/url] is ongeveer het volgende: 1 belegde boterham 1 Fruit2day 1 glas melk 1 glas leidingwater 1 beker soep 1 beker koffie 1 glas thee Dus post hier je dagelijkse ontbijt.
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Afhankelijk van de dag voor mij. Als het een gewone werkdag is, ontbijt ik ouderwetsch met een bord Brinta :oops: Regelmatig moet ik ook erg vroeg op, en dan ontbijt ik in de auto. Brinta is niet zo handig achter het stuur, dus dan eet ik een boterham en drink een actimel erbij. Op het werk eet ik dan rond negenen nog een extra boterham bij een bak koffie. Op de dagen dat ik uitslaap is het vaak een of twee bolletjes, soms met een eierkoek. En een beker optimel of een actimel.
Link naar reactie
[quote:52e3059c9f="The Dragon"][quote:52e3059c9f="Jax Dryke"]ontbijt??[/quote:52e3059c9f] Ja ,ha ! ha! en om 12 uur 8 x bruinbrood een pak melk en 2 senseo. (over het diner hebben we het nog wel een keer!) :P[/quote:52e3059c9f] mijn antwoord was niet op jou gericht .. ik ontbijt nooit. en dit heeft een reden: ik krijg 's ochtends niets binnen. alles komt er net zo hard weer uit :)
Link naar reactie
[quote:0682f71ec7="Ger"]Afhankelijk van de dag voor mij. Als het een gewone werkdag is, ontbijt ik ouderwetsch met een bord Brinta :oops:....[/quote:0682f71ec7] Als het maar lekker is, toch ? Brinta heeft tegenwoordig een iets 'hippere' variant met appel & rozijnen. Lekker snel klaar dankzij de magnetron (melk in kom, een minuutje en dan de brinta er in mikken tot het lekker stevig is). Hoeft ook niet meer zoveel suiker in (slechts twee kleine eetlepels ... ). // twee boterhammen (volkoren/bruin), eentje met kaas of iets 'gezonds' en de tweede met iets zoets/ongezonds, een flinke kop thee (met suiker natuurlijk). Soms eerst een kommetje brinta ... maar alleen als ik echt 'honger' heb of 's winters.
Link naar reactie
[quote:4846f78a1c="JaFO"]Als het maar lekker is, toch ? Brinta heeft tegenwoordig een iets 'hippere' variant met appel & rozijnen. Lekker snel klaar dankzij de magnetron (melk in kom, een minuutje en dan de brinta er in mikken tot het lekker stevig is). Hoeft ook niet meer zoveel suiker in (slechts twee kleine eetlepels ... ). [/quote:4846f78a1c]Ik pak nog steeds de ouderwetse. Melk in een kommetje inderdaad, 2 minuten in de magnetron, brinta en een schep suiker erbij (gewoon standaard suikerlepel) en klaar. :) Rozijnen doe ik er zo nu en dan zelf bij, als ik ze in huis heb. Of voor de variatie eens kaneelsuiker ipv gewone suiker. "Premix" kan je natuurlijk ook kopen, maar daar zie ik de meerwaarde niet zo van in.
Link naar reactie
Hangt van 't seizoen af... [b:7e4459c3c3]Zomer[/b:7e4459c3c3] 3 stuks fruit sap [b:7e4459c3c3]herfst[/b:7e4459c3c3] fruit en/of ontbijtkoek sap/water [b:7e4459c3c3]Winter[/b:7e4459c3c3] ontbijtkoek sap [b:7e4459c3c3]Lente[/b:7e4459c3c3] ontbijtkoek/fruit sap En dan ook nog eens andere dingen zoals thee en dergelijke. In het weekend eitje, boterhammen en allerlei andere lekkere dingen. Ik drink geen melk, bah!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...