Ga naar inhoud

RDRAM.. vervelend duur !


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb hier een P4 beestje staan, van een vriendin, dat nogal traag is. Ik dacht, goh laat ik eens wat geheugen bijprikken, 256MB voor XP is ook wat weinig ! Ik SDRAM zoeken in mn voorraadkast, kom ik aan bij die pc... RDRAM !!?. WHAT THE !? Wie verwacht er nou dat een normale thuisgebruiker een PC heeft (HP Pavilion 7970) met RDRAM erin !? Niemand toch !? Althans ik niet.. 139 euro voor 512 MB !??!! Wacht ik herhaal het even HONDERD NEGEN EN DERTIG EURO voor 512 MEGABYTES... Enige voordeel wat ik eraan kon vinden is dat ik ook nog RDRAM had liggen, 2x256MB en 2x128MB... denk alleen niet dat ze het prijskaartje zo leuk zal vinden.. kuch kuch... Hoe ga je dat geloofwaardig brengen ? (Voor de rest voldoet de PC aan alle eisen, DVD Brander, Pentium 4... en met nieuw geheugen erin is die verrassend snel... maarja de prijs..) [color=red:d7f7a54845][i:d7f7a54845]EDIT (Obi): let idd. op je taalgebruik, onnodig met ziektes gooien is niet de bedoeling op dit forum. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=196669[/i:d7f7a54845][/color:d7f7a54845]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...