Ga naar inhoud

Ergernissen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:946d836e79="MReLecTro"]ik erger me ook aan types die de continue radio tyfushard zetten, en als ík dat dan een keer doe, ze gelijk de politie bellen .. jammer voor hun ken ik de politie (op een positieve manier !!) en doen ze lekker nix HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... eh .. ja .. ehm, ok .. :S[/quote:946d836e79] Gooi het er maar uit :o :lol: [quote:946d836e79="JW3"]Aan mensen die geen verstand hebben van computers en dan zegen dat hun videokaart 8500 GT met 1 GB senller is dan mijn 8800 GT 512 :P[/quote:946d836e79] En dat een Pentium 4 nog altijd beter is dan een Core2Duo. Immers, 3.2Ghz is véééél sneller dan 2.8 Ghz
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:e27810dd2b="MReLecTro"]ja, dat hoor ik als verkoper toch zeker 3x per dag .. is echt onwijs irritant. En dan zetten ze, als je dat uitlegt, meteen zo'n vreemd en dwingend gezicht op. het liefst schop ik ze in mekaar, maar ja, deze jongen zweert geweld af hehe...[/quote:e27810dd2b] Ik voel mij gedwongen hier even op te reageren ook al is het zon tijd geleden: je wil niet weten hoe hard ik om jouw post heb gelachen :lol:!! Ik erger me overigens aan zoveel dat ik me zou gaan ergeren aan het typen en dat mijn toetsenbord mij niet bijhoud (draadloos) enz enz tijdens het neertypen hier van al die dingen waar ik me aan erger... beter van niet dus
Link naar reactie
[quote:ae381acafb="Rob The Great"]Ik erger me aan mnesen die zo nodig moeten laten weten dat hun club weer kampioen is geworden. :evil: Ga weg van dit forum, dit is een COMPUTER forum en geen voetbal forum. :wink: :wink:[/quote:ae381acafb] Dat is honderd procent juist, maar er is ook een OFFTOPIC FORUM. En daar mag je wel je voetbalclub supporteren. Ik bedoel, dit topic gaat toch ook niet over Computers? Dus waarom mag je dan ook niet over voetbal praten? :wink: :roll: MVG
Link naar reactie
[quote:0d78da4ef2="NHubregtse"][quote:0d78da4ef2="Rob The Great"]Ik erger me aan mnesen die zo nodig moeten laten weten dat hun club weer kampioen is geworden. :evil: Ga weg van dit forum, dit is een COMPUTER forum en geen voetbal forum. :wink: :wink:[/quote:0d78da4ef2] Dat is honderd procent juist, maar er is ook een OFFTOPIC FORUM. En daar mag je wel je voetbalclub supporteren. Ik bedoel, dit topic gaat toch ook niet over Computers? Dus waarom mag je dan ook niet over voetbal praten? :wink: :roll: MVG[/quote:0d78da4ef2] Hij is zich nu waarschijnlijk vreselijk aan het ergeren aan jou. :D
Link naar reactie
[quote:d0974c3e19="piacevole"][quote:d0974c3e19="NHubregtse"][quote:d0974c3e19="Rob The Great"]Ik erger me aan mnesen die zo nodig moeten laten weten dat hun club weer kampioen is geworden. :evil: Ga weg van dit forum, dit is een COMPUTER forum en geen voetbal forum. :wink: :wink:[/quote:d0974c3e19] Dat is honderd procent juist, maar er is ook een OFFTOPIC FORUM. En daar mag je wel je voetbalclub supporteren. Ik bedoel, dit topic gaat toch ook niet over Computers? Dus waarom mag je dan ook niet over voetbal praten? :wink: :roll: MVG[/quote:d0974c3e19] Hij is zich nu waarschijnlijk vreselijk aan het ergeren aan jou. :D[/quote:d0974c3e19] Ik erger me ook aan NHubregtse. Lijkt wel alsof Mirage een nieuw account heeft gemaakt. Denken alles te weten, soms compleet offtopic, onduidelijk, droog gelul posten, maar ook TS de verkeerde kant op drijven gebeurt zo. Moest het even kwijt.
Link naar reactie
[quote:513259bebf="steeldevil"][quote:513259bebf="piacevole"][quote:513259bebf="NHubregtse"][quote:513259bebf="Rob The Great"]Ik erger me aan mnesen die zo nodig moeten laten weten dat hun club weer kampioen is geworden. :evil: Ga weg van dit forum, dit is een COMPUTER forum en geen voetbal forum. :wink: :wink:[/quote:513259bebf] Dat is honderd procent juist, maar er is ook een OFFTOPIC FORUM. En daar mag je wel je voetbalclub supporteren. Ik bedoel, dit topic gaat toch ook niet over Computers? Dus waarom mag je dan ook niet over voetbal praten? :wink: :roll: MVG[/quote:513259bebf] Hij is zich nu waarschijnlijk vreselijk aan het ergeren aan jou. :D[/quote:513259bebf] Ik erger me ook aan NHubregtse. Lijkt wel alsof Mirage een nieuw account heeft gemaakt. Denken alles te weten, soms compleet offtopic, onduidelijk, droog gelul posten, maar ook TS de verkeerde kant op drijven gebeurt zo. Moest het even kwijt.[/quote:513259bebf] Oke ten eerste: Heb ik niet gelijk dan, dit is toch een offtopic forum, of niet dan? Als ik vervolgens ook nog wordt vergeleken met Mirage(Ken ik niet maar zal waarschijnlijk een niet zo'n plezierig persoontje geweest zijn) vind ik maar raar. Maar voordat dit de verkeerde kant op gaat: Ik zal me hier niet meer mee bemoeien. En sorry hoor maar die opmerking van de TS de verkeerde kant op drijven vind ik de reinste onzin, en tevens ook zwak om dat hier in dit topic te zeggen. Sorry dat ik wat hard ben geweest maar het is wel de waarheid, niet dan? MVG.
Link naar reactie
[quote:ad65e38aec="januz"]ik erger me aan het onoverzichtelijke van een quote van een quote van een quote van een quote van een quote.[/quote:ad65e38aec]Ik erger me aan mensen die niet voor hun mening uit komen of het pas op het allerlaatst moment doen (en ben het met januz eens ;)) Verder erger ik me echt helemaal dood aan mensen die niet opschieten als het wel kan (denk aan het verkeer, potje online poker, wachtrij bij loket als je de laatste bus/trein wil halen, enz)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...