anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Gejat van de TV - room 101. Een programma waarin je ergernissen kan laten verdwijnen. Het lijkt me fantastisch: het grote C!T Totaal Gat! Misschien moeten we gaan rubriceren. Barsten we niet allemaal van grote en kleine ergernissen? Een voorzetje: in de rubriek algemeen: Mensen met boodschappenwagentjes op een drukke markt, die er nooit erg in hebben dat andere mensen óók benen hebben. in de rubriek computers: Microsoft met steeds weer een ander OS als opvolger van een eindelijk goed werkend systeem, met als gevolg dat randapparatuur, drivers en software niet meer werken op je bestaande OS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Dat een AGP kaart wel in een PCI-E slot past, maar niet werkt! :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Dat school bestaat :'( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Van die OS-hooligans die mensen die er een andere gedachte op na houden voor dom, naief, etc uitmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 [quote:12a07c1c49="gramps"]in de rubriek computers: Microsoft met steeds weer een ander OS als opvolger van een eindelijk goed werkend systeem, met als gevolg dat randapparatuur, drivers en software niet meer werken op je bestaande OS.[/quote:12a07c1c49] Of van die mensen die, als er na een periode van vijf jaar Windows XP, een nieuw OS uitkomt, Microsoft de schuld geven dat hardwarefabrikanten niet op tijd met goede drivers komen. Het is niet mijn bedoeling om hierover verder een discussie te starten, maar het verbaast me wel iedere keer. Net alsof er ieder jaar een andere Windows op de markt wordt gezet... Ook vind ik dat hard- en softwarefebrikanten tijdens de beta fase voldoende tijd hebben gehad om te zorgen voor voldoende ondersteuning, daar is immers de beta fase voor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Dat mensen zich zo makkelijk ergeren.... Heb het idee dat veel mensen alleen nog maar klaaaaaaaaaagen en zich ergeren aan "niets" Zoiets bv: [quote:a5a9ab2e86="eduard33"]Dat een AGP kaart wel in een PCI-E slot past, maar niet werkt! :evil:[/quote:a5a9ab2e86] :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 [quote:614f17ce74="eduard33"]Dat een AGP kaart wel in een PCI-E slot past, maar niet werkt! :evil:[/quote:614f17ce74]Mijn auto past ook op het fietspad :D Maar schijnt toch niet de bedoeling te zijn om daar met je auto te rijden... Ik erger mij aan mensen die op een 5 jaar oud systeem een nieuwe Windowsversie gaan installeren en dan klagen dat het niet goed werkt... klaagklaagklaag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Nou heb ik 't weer gedaan.... hihihi Maar ik heb dus een mobo wat ik nu niet kan gebruiken omdat ik geen pci-e kaartje heb. en daar erger ik me aan. HA! :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Nu je het zegt... country liedjes zijn nog wel eens beetje klagend van aard toch? Dus dat "talent" heb je in ieder geval.... De makkelijkste ergernis is er een die je op lost door voor 3 tientjes een pci-e kaartje te kopen. Je kan overigens ook een PCI kaartje gebruiken, die heeft iedere hardwarejunk liggen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Ja da klopt... Maar die heb ik net een eervolle begravenis gegeven, en een speltje voor 7 jaar trouwe dienst.... :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 = fietsers die tegen het verkeer in fietsen ... = fietsers die zonder licht fietsen = fietsers die bovenstaande dingen combineren ... = automobilisten die denken dat een fiets-strook eigenlijk een alternatieve parkeerplaats is ... = mensen die denken dat een console altijd beter is dan een pc = mensen die denken dat een pc altijd beter is dan een console = automobilisten die wel kijken maar niet zien ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 :lol: Ik zou me langzaam aan mezelf gaan ergeren geloof ik..... :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Weet je waar ik me aan erger? Gezeur en ergernissen-top-zoveels :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Da's geen ergeren.. da's klagen :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 en ik erg mij aan jullie slap ge OH . leef en laat leven :lol: :lol: :lol: . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Wat een slappe hap aan ergernissen! Dat is al een ergernis op zich :D @JaFo -fietsers die je laten raden welke kant ze op gaan -dronken fietsers die van links naar rechts over de weg zwalken -fietsers die met zijn tienen naast elkaar rijden -fietsers die als het verkeerslicht op groen springt bedenken dat ze toch naar links willen en zich voor een auto gooien -automoblisten die je laten raden welke kant ze opgaan -dronken automobilisten die enz. -klevers -rechtsinhalers In de rubriek politiek: -Balkenende (altijd) -Balkenende die Wouter Bos op zijn vingers tikt omdat hij zijn voorkeur uitspreekt voor Obama. -Nog steeds Donner. Voor veel dingen, maar vooral omdat vlak hij na de moord op Theo het godsdienstwetje zo nodig wilde oppoetsen. -Rouwvoet/CDA, waardoor Nederland steeds muffer wordt -Wouter Bos die zich net zo dom gedraagt als Balkenende door ook haantje te willen spelen. En verder aan ons, Nederlanders, die alle privacy-gevoelige maatregelen gelaten over ons heen laten komen, waardoor Big Brother steeds meer realiteit lijkt te worden. En aan de Nederlanders die zeggen:so what, als je niets op je kerfstok hebt dan maakt dat toch niets uit. En aan mezelf, omdat ik zoveel ergernissen heb :oops: Ja dank u, ik slaap nog steeds uitstekend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 [quote:fdc778c203="tinus89"]Weet je waar ik me aan erger? Gezeur en ergernissen-top-zoveels :lol:[/quote:fdc778c203] ik erger me aan mensen die daar over klagen, maar toch in sunne topic posten .. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Mensen die een trein/tram/metro willen instappen voordat iedereen is uitgestapt... :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Mensen die een trein/tram/metro/bus willen uitstappen voordat iedereen is ingestgestapt... :lol: Geintje.. geintje! nee.... waar ik mij aan erger? is de vele verschillende geheugenkaartjes! Voor elke telefoon heb je weer een ander geheugenkaartje nodig! waardoor ik inmiddels met totaal 6 gig kaartjes zit die ik zo kan wegkijlen! :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 [quote:d3b2ef5468="eduard33"]Mensen die een trein/tram/metro/bus willen uitstappen voordat iedereen is ingestgestapt... :lol:[/quote:d3b2ef5468] Ik moet jou niet tegenkomen in het OV... :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen