Ga naar inhoud

het grote "beste wensen" topic.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:aa4206f9db="Drewster"]Over dat vuurwerk; In de meeste andere landen wordt er eigenlijk ook alleen maar aan een gecentraliseerde vuurwerk"show" gedaan en daar werkt het ook goed. Het lijkt me ook een stuk gezelliger, met half de stad naar een zooi vuurwerk kijken. [/quote:aa4206f9db] Tja, als je het totale schadebedrag (miljoenen!) gaat overdenken...... Maar die zinloze vernielzucht: ik snap er echt geen bal van! De RET (OV R'dam) heeft in ieder geval [url=http://z.nu.nl/tabid/136/hmod/detail/news_id/2000355202/pr/1173246/u/98/type/portal/default.aspx]een goed antwoord[/url]. Misschien dat sommige ouders, voor zover het minderjarigen betreft, nu wakker worden en wordt herhaling (volgend jaar) deels voorkomen..... Zou het niet zinvol zijn om een stel van die leeghoofden met een IQ van een bloempot eens duidelijk te maken hoe enorm grappig het is als je je auto ziet affikken? Of hoe je toch bijna niet meer bijkomt van het lachen als je zo'n bushokje tot schroot ziet transformeren? Of als je ziet hoe in A'dam de achterruit van een ambulance wordt ingeslagen.... Dan kom je toch niet meer bij? Zelfs de brandweer werd belemmerd in hun werkzaamheden!! Zoals een politieman het uitdrukte: "Ik denk dat men dit ziet als een bedreiging dat hun spelletjes verziekt worden". Ik hoop dat men kans ziet om een redelijke hoeveelheid van dit onkruid op te pakken en dat het nou eens niet blijft bij een "Foei Kareltje, je wist toch dat dat niet mag!"..... Een stuk opvoeding (dat men blijkbaar gemist heeft) bijbrengen en zoveel mogelijk schade laten vergoeden, anders wordt het van kwaad tot erger! 't Is niet m'n bedoeling om off-topic te gaan, maar vond toch dat dit hier een puntje van aandacht verdient, al is het alleen al vanwege het feit dat voor een aantal landgenoten het nieuwe jaar aanzienlijk minder prettig begonnen is.........
Link naar reactie
Bij ons in de gemeente gingen alle TNT Post brievenbussen er zaterdag al helemaal af, om opgeblazen exemplaren te voorkomen. Op de brievenbussen die niet verwijderd zijn, zijn versmallers geplaatst. Alleen die schades kosten TNT Post al 570.000 euro per jaar. Ook een rondje door de wijk leert dat zo'n beetje elke prullenbak of kapot is, of compleet weggeblazen is door vandalen. Rest mij om iedereen hier een voorspoedig 2008 toe te wensen, laten we er samen een goed computerjaar van maken met leuke software en goeie hardware!
Link naar reactie
Je zou ze voor straf een rotje in hun ondergoed moeten stoppen of iets van hun vernielen wat ze leuk vinden ... eens zien of ze dan net zo hard lachen (:( misschien vinden ze het nog leuk ook) /// ---- Mist ? Geen mist gezien hier alhoewel het na een paar minuten wel bijna zwart was van de rook. tja ... dat krijg je van zoveel (sier)vuurwerk ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...