Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van dit....


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind het allemaal maar een boel gezeur.. Ik ben zelf muzikant notabene, Maar als ik als songwriter mijn songs weet te verkopen? Verdien ik alsnog tussen de 20 en 40 miljoen per jaar. Dus waar gaat het nou eenmaal over? Ik heb al eens een idee bedacht: als nou iedereen met een internet verbinding 2,50 meer zou betalen voor het abonnement? En die 2,50 direct naar de film en muziek industrie gaat? Dan wordt er volgens mij nog meer aan verdiend dan nu. En kan iedereen naar hartelust downloaden! Noem mij is iemand die daar geen 2,50 voor over heeft?
Link naar reactie