Ga naar inhoud

Bavaria City Racing 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Komen weekend is er weer het F1/autorace evenement in Rotterdam (race is natuurlijk een zwaar overdreven woord) http://www.rotterdamracing.nl/ Het programma (wat natuurlijk voor geen meter meer klopt ;)): Rotterdam, zondag 19 augustus 2007 12.00 Warming Up & Drive for Kids 14.00 Start Bavaria City Racing 14.05 Spyker F1 Demonstratie: Christijan Albers 14.20 WTCC: Duncan Huisman (BMW) en Tom Coronel (SEAT) 14.35 ING Renault F1 Demonstratie: Heikki Kovalainen 14.55 NL Drift Series: Olaf Comijs, Tim en Tom Coronel 15.05 A1 Grand Prix: Jeroen Bleekemolen en John O’Hara 15.20 ChampCar World Series: Robert Doornbos 15.40 Spyker F1 Demonstratie: Adrian Sutil 15.55 Classic Formula: Michel Bleekemolen & Ho-Pin Tung 16.15 ING Renault F1 Demonstratie: Nelson Piquet Jr. 16.30 Einde Nog meer mensen die gaan? Vorige jaar ben ik ook geweest en er gaat toch weinig boven een F1 geluidje :D
Link naar reactie
Ach druk... ik heb het wauwse idee dit jaar gewoon een vouwladder (zo'n 4 delig ding) mee te nemen en als mini tribune te gebruiken, zit een plank bij die je klem zet (voor verven etc) en waar je op kan staan met ze 4en of 3en. Vorig jaar kwam ik vrij laat aan, oud houten krukje mee dat ik es zelf had gemaakt, 50cm hoog ofzo, zag ik alles prima :P En qua motorisch gebied is er weinig boven een F1 wagen die op 5 meter afstand voorbij komt brullen ;) 8) Maar denk dat het vooral interesant is voor mensen die op ~ half uurtje rijden max wonen, veel verder kan ik me zowiezo voorstellen dat het niet zo interesant is.
Link naar reactie
Et was weer puik dit jaar :) Stond op een flinke barstoel bij hofplein, in de buurt van de camerazwenkarm, was wel leuk :D Driften was echt suuuuuuperbruut trouwens, die mannen maakte er een mooi showtje van en dat blijkbaar tot onvrede van de leiding haha. Donuts van Spyker en Doornbos waren super, iemand nog gezien dat doornbos em even de stoep opreed? :X kwam nog een stukje van de wagen af, daarna guppie dat gepakt, beveiliging erachteraan :P Was opzich wel prima dus op hofplein, bewust voor gekozen, vorig jaar naar de snoeiende bakken op Blaak gekeken, al lijkt het geluid op hofplein wel zachter doordat er meer ruimte is. Denk wel dat het drukker was dan vorig jaar, was ook prima weer heel de tijd gelukkig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...