Ga naar inhoud

bezorging


anoniem

Aanbevolen berichten

nou.. heb ik weer.... vette onderdelen besteld bij Azerty, waar ik natuurlijk met smart op zit te wachten om het in elkaar te zetten, en te genieten van mijn nieuwe pc. is het pakketje weer eens kwijt! :evil: heb ik weer... ergens tussen het sorteer centrum amsterdam en amsterdam zuidoost is het zoekgeraakt!.. hoe kan zoiets nu zoekraken??? er staat toch een adres op? en niemand kan mij informatie geven.. als ik bel zeggen ze: ja meneer.. richtlijnen he... nou.. van richting hebben ze dus nog geen kaas gegeten bij TNT... nu maar afwachten hoe lang het allemaal gaat duren.... :cry:
Link naar reactie
Ik heb het onlangs meegemaakt met een pakketje van 4Launch. TNT is 't gewoon ergens kwijt geraakt, uiteindelijk hebben ze bij 4Launch alles opnieuw besteld en verstuurd... Er wordt in zo'n geval een intern onderzoek bij TNT gestart. Als daar binnen 48 uur niets positiefs uitkomt, wordt er door 4Launch een andere oplossing aangeboden. Ik weet niet of dit bij Azerty op dezelfde manier gaat.
Link naar reactie
kweet ooknie.. ik heb contact opgenomen met azerty, dat moest zodra het pakket zoekraakt. ik zal het wel horen. maar voor het weekend hoef ik natuurlijk nergens op te rekenen. ik snap dat niet hoor.. hoe moeilijk kan zoiets nu zijn? ze weten toch wie er met dat pakketje is weggereden? dus of: die persoon heeft zelf nu een core 2 duo draaien, of het staat nog ergens in die auto. mja.. waar logica ophoud, begint TNT.....
Link naar reactie
[quote:e6e5972778="eduard33"]hoe moeilijk kan zoiets nu zijn? ze weten toch wie er met dat pakketje is weggereden? dus of: die persoon heeft zelf nu een core 2 duo draaien, of het staat nog ergens in die auto. mja.. waar logica ophoud, begint TNT.....[/quote:e6e5972778]Kijk maar eens naar de track and track van 'n bestelling, dan zie je dat het pakket niet alleen bij één chauffeur in één auto terecht komt..
Link naar reactie
[quote:0614956fcd="Japie III"]Wat ik altijd stom vind, dan heb je b.v. 5 dingen besteld, Er liggen er al 4 klaar, en je moet ongeveer nog een week wachten op de 5e. Daar baal ik van. (gelijk ffe 200ste post gemaakt :wink: )[/quote:0614956fcd]Is toch niks stoms aan, ze versturen pas als ze alles klaar hebben liggen.. Best logisch toch? Als je iets meteen wilt hebben ga je naar de lokale computerboer om de hoek. Daar moet je ook afwachten of het op voorraad is en bent nog eens duurder uit ook. Als de voorraadindicatie op de website aardig klopt en je kiest dingen die op voorraad zijn, dan hoef je zelden lang te wachten (4Launch en Azerty bijvoorbeeld).
Link naar reactie
ja, ik heb eigenlijk nooit problemen bij bezorging. het is nog nooit fout gegaan althans. mja.. ik voelde gister al iets van.. dit is nie goe... want normaal word het de volgende dag bezorgt van wat ik bij azerty bestel. het ligt ook niet aan azerty he. prima service daar! :) mja... de bureaucratie bij TNT is lekker op peil.. of het nou bij verschillende personen in de auto ligt of niet. er is een doos, daarin bevinden zich spullen, op die doos staat een adres, kortom: 1- er staat een poppetje te kijken naar die doos. 2- hij/zij denkt hee.. een doos! 3- hij /zij denkt: wat doet die doos hier? 4- hij/zij denkt: is het mijn doos??? nope... 5- hij/zij ziet een adres staan op die doos, maar denkt dan punt 6 6- hij/zij denkt: de richtlijnen zeggen: afwachten tot er iemand komt vragen om die doos. en zeker zelf geen actie ondernemen...... :lol:
Link naar reactie
[quote:9210164fa8="eduard33"]ergens tussen het sorteer centrum amsterdam en amsterdam zuidoost is het zoekgeraakt[/quote:9210164fa8] Hoe ben je er zo zeker van dat je pakketje is zoekgeraakt? Welke info gaf TPG Track&Trace dan? Ook ik heb zoals JBS wel eens een pakket met vertraging ontvangen. Een nieuwe 22 inch widescreen monitor was lang onderweg [code:1:9210164fa8] TPG Track&Trace Statusinformatie Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-06-2007 Amsterdam , intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 06-06-2007 Amsterdam , intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 06-06-2007 Amsterdam , pakkettendistributie Zending zit in afleverroute 06-06-2007 Amsterdam , pakkettendistributie Zending afgeleverd 06-06-2007 Amsterdam , pakkettendistributie [/code:1:9210164fa8] Er zat wel een weekend tussen, maar toch vond ik dat het pakket wat lang in Zwolle was. Deze werd bij mij pas op woensdagavond 06-06-2007 bezorgd.
Link naar reactie
[quote:94840187b9="jolo"][quote:94840187b9="eduard33"]ergens tussen het sorteer centrum amsterdam en amsterdam zuidoost is het zoekgeraakt[/quote:94840187b9] Hoe ben je er zo zeker van dat je pakketje is zoekgeraakt? Welke info gaf TPG Track&Trace dan?[/quote:94840187b9] ik ben er zeker van, omdat bij track & trace met de barcode al te zien was dat het in amsterdam is. in een telefonisch kontakt met TNT werd mij verteld dat het zoekgeraakt is tussen het sorteer centrum Amsterdam-Bornhout en zuidoost. da's duidelijk dus. Statusinformatie Datum Locatie Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 08-08-2007 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-08-2007 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Link naar reactie
[quote:85f63f5324="JBS"]Is toch niks stoms aan, ze versturen pas als ze alles klaar hebben liggen.. Best logisch toch? Als je iets meteen wilt hebben ga je naar de lokale computerboer om de hoek. Daar moet je ook afwachten of het op voorraad is en bent nog eens duurder uit ook. Als de voorraadindicatie op de website aardig klopt en je kiest dingen die op voorraad zijn, dan hoef je zelden lang te wachten (4Launch en Azerty bijvoorbeeld).[/quote:85f63f5324] Ja maar toch baal ik er wel altijd van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...