Ga naar inhoud

Adreslabel Computer!Totaal blad


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had enkele keren het Computer!Totaal blad niet ontvangen. Gisteren kwam 1 van mijn buren, een verkeerd bezorgd exemplaar brengen. Het was die van de maand juli. Het viel me op dat de kwaliteit van het adreslabel iets minder was geworden. Het laatste cijfer van mijn huisnummer, een acht lijkt wel op een zes. Ik denk dat daardoor de postbode 'm enkele keren fout heeft bezorgd. Hebben anderen dat ook wel eens gehad? In Feedback staat dan wel [quote:c7f628f7a8] Ik heb het blad niet ontvangen, of ik heb een andere vraag over mijn abonnement op de Computer!Totaal. Tot wie moet ik me hiervoor wenden? Voor vragen over de bezorging en het abonnement e.d. kun je bij de HCC terecht: www.hccservice.nl, tel: 0900 - 4222267. [/quote:c7f628f7a8] Die link werkt niet meer. Of is het deze http://www5.hccnet.nl/hcc/index.cfm?fuseaction=home.showPagina&pagenr=90 Het telefoonnummer is zo te zien nog wel correct. Kan ik dan ook in dit geval het beste HCC bellen? Het adreslabel wordt toch gedrukt bij de drukker.
Link naar reactie
Die komma was me niet opgevallen, zo 's morgens vroeg. [quote:b42829f7b4="PS"] dus je kan beter via de site een bericht sturen. [/quote:b42829f7b4] Dat heb dan maar gedaan vandaag. Na de vraag via het formulier in Categorie: Computer!Totaal > Abonnement te hebben verzonden, verscheen bericht [quote:b42829f7b4] Uw vraag is verzonden We hebben uw vraag in goede orde ontvangen. U kun binnen 5 werkdagen een antwoord van ons verwachten. <knip> [/quote:b42829f7b4]
Link naar reactie
Ik een antwoord gekregen van HCC op vrijdag 3 augustus. Het belangrijkste deel wat daarin staat [quote:a0195ef6d6] Voor wat betreft uw opmerking over het adreslabel op het plastic omslag gedrukt kunnen we u vertellen dat dit niet anders kan. Wel willen we u vragen als u uw blad niet aankrijgt dit eerder aanaons te melden en ook de reden dan kunnen we daar actie op gaan nemen. We hebben nu niets waarmee we iets kunnen doen, want alle zendingen gaan foutloos. Wel zullen we melding maken van deze klacht. We hopen dat het in de toekomst wel goed zal blijven gaan.[/quote:a0195ef6d6] Meestal weet ik niet op welke datum ik het blad, zou moeten ontvangen. Ik weet het nu alleen van het september nummer. Omdat Jeroen de Jager dit had gemeld in het [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1220122&highlight=#1220122]C!T team voor Folding@Home topic.[/url]
Link naar reactie
HCC heeft nog wel kunnen melden, dat ik een niet ontvangen een gemiste editie kan laten nasturen, maar niet wanneer ik dat kan doen. Het september nummer zat nog niet bij de post van deze week. Zou ik 'm al kunnen nabestellen, als deze ook niet bij de post van vandaag zit? Of is het beter te wachten op de post van woensdag 15 augustus? En hebben anderen Computer!Totaal abonnees intussen de kwaliteit van hun adreslabels al gecheckt op leesbaarheid?
Link naar reactie
Ik heb het Computer!Totaal blad ook niet op zaterdag ontvangen. Ik heb 'm zojuist via de HCC website nabesteld. Nadat ik dat had gedaan verscheen deze tekst [quote:38147c115c]Uw verzoek is verwerkt. Dank u wel![/quote:38147c115c] Dan zal het wel in orde zijn. Nu maar afwachten of ik die nabestelling wel ontvang. Zo niet dan heeft wellicht de plaatselijke postbode een (nieuwe) bril nodig.
Link naar reactie
Als ik het dus goed begrijp had ik de CT van september dus al moeten ontvangen? Het was me namelijk al opgevallen dat ze al in de winkels liggen maar bij mij nog niets bezorgd was. Het gekke is dat je wel kan nabestellen, maar dat ze niet aangeven wanneer je welk nummer had moeten krijgen. Aangezien je het septembernummer al begin augustus krijgt, is het handig om de verschijningsdatum te weten.
Link naar reactie
[quote:b6d73e7855="BounceMeister"]Het gekke is dat je wel kan nabestellen, maar dat ze niet aangeven wanneer je welk nummer had moeten krijgen.[/quote:b6d73e7855] Nadat je op de site van HCC Nazenden hebt geklikt, typ je jouw Lidnummer en hcc-code. Daarna wordt de naam van het na te bestellen blad gevraagd en het nummer. Als dat goed is gegaan, verschijnt in je browser, deze tekst [quote:b6d73e7855]Uw verzoek is verwerkt. Dank u wel![/quote:b6d73e7855]
Link naar reactie
[quote:6c61e79dce="BounceMeister"] ik heb hem vanmorgen nabesteld. Hopen dat het verzenden nu wel goed gaat. [/quote:6c61e79dce] Dat zullen we nog moeten afwachten. Ik had 'm dan wel afgelopen zondag nabesteld, maar nog niet ontvangen. Ik mag toch wel aannemen dat een nabesteld blad, binnen een week kan worden ontvangen. Vrijdag of zaterdag zou ik het blad van de maand september, toch moeten ontvangen lijkt me.
Link naar reactie
[quote:808127ae97="jolo"] Vrijdag of zaterdag zou ik het blad van de maand september, toch moeten ontvangen lijkt me. [/quote:808127ae97] Het blad zat bij de post van vandaag. Om de plastic omslag zat deze keer een papieren envelop. Daarop was mijn adres wel goed leesbaar geprint. Maar of nu ook het probleem opgelost is voor toekomstige Computer!Totaal bladen, dat zal de tijd moeten leren. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Ik kreeg het CT septembernummer zojuist binnen. Goede service van HCC! :) Over dat adreslabel: De Zoom die we van de week binnenkregen had ook iets raars. De adrestekst was precies op een vouw in het plastic geprint, waardoor een deel van de tekst onderbroken was, omdat de vouw er inmiddels uit was. Gelukkig was dit niet in het adresdeel zelf, maar in de tekst eromheen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...