Ga naar inhoud

Wie kent het woord otto niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik was laatst in het westen en daarna in t noorden van Nederland (rondreisje) en ik merkte dat maar heel weinig mensen het woord otto kenden? [b:4b410b3b0b]Wie weet hier wat het betekend? Ja of nee +locatie ([size=1:4b410b3b0b]noord oost west mid zuid NL[/size:4b410b3b0b]) volstaat[/b:4b410b3b0b], en ja ik weet dat dit een raar topic is, maar het is warm en klam en ververling en ik dacht laat ik mij ook eens actief maken in offtopic ;) De groete Soort spoiler, eerst nadenken dan lezen: [color=white:4b410b3b0b] otto = vuilnisbak achter t huis, kliko, afvalcontainer [/color:4b410b3b0b] Edit: ohja ik wou wel een poll maken maar niet toe gemachtigd en ach offtopic ;)
Link naar reactie
Ik ken de uitdrukking "otto" als volgt: Als een meisje een domme opmerking plaatst, zeg je "otto" en drukt met je tong tegen de binnenkant van je wang terwijl je met je hand een "omklemmende" vorm maakt en op en neer richting de mond beweegt....Het woord "otto" is hierbij van belang omdat de 2 o's ervoor zorgen dat de mond een vorm aanneemt die bij het vrouwelijk geslacht de uitdrukking geven alsof deze bezig is met ...... mmmm, hoa zal ik dat "netjes" zeggen.... Fellatio ..... :lol: Tjonge jonge, zo'n uitleg zonder ook maar 1 vies woord :wink: :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...