Ga naar inhoud

Tips & Trucs voor powerpoint maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb je dan niet het verkeerde vak gekozen? Je zou een bestaande powerpoint presentatie kunnen ombouwen, en dus jouw informatie erin verwerken. Je zenuwen in bedwang houden is lastiger. Maar ik denk dat je je gewoon niet de druk moet maken. Concentreren op je presentatie, en doe alsof je iets aan een goede vriend uitlegt. Want dat kost je hoogstwaarschijnlijk veel minder moeite.
Link naar reactie
[quote:86c919c829="gerben"]Heb je dan niet het verkeerde vak gekozen? Je zou een bestaande powerpoint presentatie kunnen ombouwen, en dus jouw informatie erin verwerken. Je zenuwen in bedwang houden is lastiger. Maar ik denk dat je je gewoon niet de druk moet maken. Concentreren op je presentatie, en doe alsof je iets aan een goede vriend uitlegt. Want dat kost je hoogstwaarschijnlijk veel minder moeite.[/quote:86c919c829] Nee want het is een verplicht vak. Een bestaande powerpoint zou kunnen maar het verwerken van informatie in mijn eigen woorden uitleggen lukt mijn nogal moeilijk. Die tip van doe alsof je aan een goeie vriend presenteert is een goeie zal ik zeker onthouden :D . Net heb ik ook al met een leraar gesproken en die gaf ook wat tip en trucs. Ik denk dat weer een leer dag word :D .
Link naar reactie
Oefen je presentatie een paar keer thuis voor de spiegel. Op deze manier merk je of het geen je aan het vertellen bent lekker loopt en oefen je het wisselen van de powerpoint pagina's. Handige sites met wat powerpoint instructies zijn er genoeg op internet : deze bijvoorbeeld : http://www.electricteacher.com/tutorial3.htm Succes!
Link naar reactie
[quote:8e78558b00="Error404"]Oefen je presentatie een paar keer thuis voor de spiegel. Op deze manier merk je of het geen je aan het vertellen bent lekker loopt en oefen je het wisselen van de powerpoint pagina's. Handige sites met wat powerpoint instructies zijn er genoeg op internet : deze bijvoorbeeld : http://www.electricteacher.com/tutorial3.htm Succes![/quote:8e78558b00] Ja oke bedankt voor de tip. Alleen oefen van het wisselen van de pagina's hoeft niet want dat doen we handmatig.
Link naar reactie
[quote:c7661650be="tinus89"]ook ik heb nog een aanvulling op de eerder gegeven tip van de spiegel/videocamera. Doe dit alleen als je geen gebrek aan zelfvertrouwen/eigendunk hebt. Ik heb dit wel heel erg, en heb door deze tip te gebruiken mezelf een keer alleen maar heeeeeel erg gespannen gemaakt.[/quote:c7661650be] Kan je dit meschien anders uitleggen?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...