Ga naar inhoud

Dit wil je niet missen!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Agloco viewbar is de nieuwe hype van 2007!! Agloco heeft een nieuw programma ontwikkeld dat binnenkort door iedereen gebruikt gaat worden. Het heeft een infomediary, dat is een search en info programma in 1. Daarnaast kun je er ook mee downloaden en het maakt alle andere downloadprogramma’s overbodig. Het programma kan je gratis downloaden wanneer je bent aangemeld bij Agloco. Meld je nu aan en download the viewbar nu. Je kunt alle informatie vinden op je account na je je hebt aangemeld. :D [b:ca58bd815e]Referral Link? Zullen we dat niet doen? E.G.[/b:ca58bd815e]
Link naar reactie
[quote:7be6e615b1="gerben"]Als het bij voorbaat al een hype is, waarom zou ik me dan aanmelden? Link is trouwens zo dood als een pier. En het doet mij een beetje te veel MLM achtig aan. Geld verdienen met surfen, hebben we dat al niet eerder gehoord...[/quote:7be6e615b1] Als het aanmelden al niet gratis is wat hebben mensen dan te verliezen. probeer eens met feiten voor te komen over zo een soort software. hier zijn een paar feiten: Iedere internet gebruiker helpt waarde te creëren van het internet en zou een aandeel moeten krijgen. ALGOCO heeft een geweldig concept om dat aandeel te krijgen voor haar leden. Als jij zelf 10 vrienden inschrijft bij AGLOCO™ en iedere vriend verwijst 5 anderen, en dit gaat door tot 5 levels diep, ervan uitgaand dat iedereen per maand 5 uur op het internet surft, dan verzamel jij ruim 9700 uren per maand die je betaalt krijgt! Als Google het zich kan veroorloven om 10 cent per zoekopdracht te betalen en als YouTube (waar gebruikers 90% van het werk doen) verkocht kan worden voor $1.6 miljard, dan is er voldoende overwaarde om te delen met de gebruikers. Welk deel zal een AGLOCO lid krijgen die geen verwijzingen heeft? Zo'n lid zal een deel krijgen van de winsten van AGLOCO. Persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk tussen de €100 en €200 per jaar zal zijn, maar in het begin veel minder. Bovenop de betalingen in cash zullen leden hun aandeel krijgen van het bedrijf. Dit kan veel meer worden dan de jaarlijkse inkomsten in cash vanwege het hefboomeffect van de opbrengsten van ALGOCO. Het lidmaatschap is altijd gratis en alle gegevens zijn beschermd voor privacy redenen (geen spyware). AGLOCO geeft nooit enige gegevens van leden aan derden. Ik zal in de loop der tijd nog meer feiten naar voren brengen.
Link naar reactie
Een electronische kettingbrief dus. Er is er maar een die wat verdient met kettingbrieven, en dat is degene die ermee begint. Feit is dat dergelijke organisaties bijna nooit wat uitbetalen. Minimum maandbedragen en zo, die ook nog wel eens willen vervallen. Je bent eigenlijk gewoon een gratis werknemer. Meld maar eens wanneer je de eerste overschrijving binnen hebt. En wat je daar voor allemaal hebt moeten doen.
Link naar reactie
[quote:9d705a2755="gerben"]Een electronische kettingbrief dus. Er is er maar een die wat verdient met kettingbrieven, en dat is degene die ermee begint. Feit is dat dergelijke organisaties bijna nooit wat uitbetalen. Minimum maandbedragen en zo, die ook nog wel eens willen vervallen. Je bent eigenlijk gewoon een gratis werknemer. Meld maar eens wanneer je de eerste overschrijving binnen hebt. En wat je daar voor allemaal hebt moeten doen.[/quote:9d705a2755] http://en.wikipedia.org/wiki/AllAdvantage http://www.cyberschool.nu/verdiengeld/ kijk voor meer info naar deze sites.
Link naar reactie
Ach nee niet deze bullsh!t die Agoloco heet alweer ! Dikke SPAM en een SCAM ! Agoloco belooft nu al maanden dat hun viewbar (waarmee je het geld dus uiteindelijk mee moet gaan verdienen, voor refs werven krijg je niets, alleen pas als zij de viewbar ook installeren ) zsm zal uitkomen... ik heb nog steeds niets gezien. Ik durf er bijna om te wedden dat het Fake is...
Link naar reactie
[quote:6c8c2d2aae="gerben"]Kettingbrief die geldige mail adressen oplevert. Kunnen ze leuk mee verdienen. En ze zijn verzekerd van een vrij constante aanvoer van nieuwe sukkels.[/quote:6c8c2d2aae] Haha, die is goed zeg, die moet ik even vertalen en op de Goldage Forums posten... daar zitten nog meer van deze goedgelovige ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...