Ga naar inhoud

Welk festival bezoek jij dit jaar en waarom?


anoniem

Aanbevolen berichten

TT festival. 3 dagen feest hier in Assen. :) een paar 100.000 man/vrouw en ander rare wezens hier in assen. 1 brok gezelligheid met af en toe een stevig robbertje stoeien (knokpartijen). ;) In totaal komen zo’n 30 acts naar het TT –FESTIVAL. Als eerste namen zijn bevestigd: ILSE DE LANGE THIN LIZZY (UK) Daniël Lohues & Band De woensdag vóór de TT start met een superfeest op het gezellige Koopmansplein. Op donderdag breidt het feest zich uit op vier podia in de binnenstad en vrijdag gaat het helemaal los met 8 podia en heel veel activiteiten. De diverse podia hebben de volgende namen: Podium 1 Main Stage - Poststraat Podium 2 Classic Rock Stage - De Vaart (Kolk) Podium 3 Sub Stage - De Brink Podium 4 Hollands Podium - Koopmansplein Podium 5 Dance Area -Weiersstraat Podium 6 Tower Stage -Torenlaan Motor Village Onder de Beuken Festivalmarkt en attracties Javastraat en binnnenstad
Link naar reactie
[quote:ff8f7bd978="NoepZor"]Ben zelf niet zo'n festivalganger (hou niet zo van de muziek). Ik ben wel een keer op een festival geweest, nl. dauwpop, maar dat is met hemelvaart alweer 3 jaar terug. Wel wil ik nog een keer naar een goed hardstyle feest (InQontrol, Qbas, Qlimax, Sensation Black etc..) toe.[/quote:ff8f7bd978] Bah, Sensation Black is hardcore joh :) Ik ga proberen nog kaartjes te bemachtigen voor Sensation White wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken en anders volgend jaar :(
Link naar reactie
[quote:9235a862cf="NoepZor"]Ben zelf niet zo'n festivalganger (hou niet zo van de muziek). Ik ben wel een keer op een festival geweest, nl. dauwpop, maar dat is met hemelvaart alweer 3 jaar terug. Wel wil ik nog een keer naar een goed hardstyle feest (InQontrol, Qbas, Qlimax, Sensation Black etc..) toe.[/quote:9235a862cf] Ff in een impressie van InQontrol: http://www.dumpert.nl/mediabase/13154/eb31b053/index.html :lol:
Link naar reactie
[quote:52d00e1d8b="tomtom137"][quote:52d00e1d8b="NoepZor"]Ben zelf niet zo'n festivalganger (hou niet zo van de muziek). Ik ben wel een keer op een festival geweest, nl. dauwpop, maar dat is met hemelvaart alweer 3 jaar terug. Wel wil ik nog een keer naar een goed hardstyle feest (InQontrol, Qbas, Qlimax, Sensation Black etc..) toe.[/quote:52d00e1d8b] Ff in een impressie van InQontrol: http://www.dumpert.nl/mediabase/13154/eb31b053/index.html :lol:[/quote:52d00e1d8b] mja, ik was er in 2005 ook bij .. wat een teringharde bass joh :S .. was echt 3 dagen doof bijna :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...