Ga naar inhoud

Jaren '90 reclame zoektopic


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi. Ik ben op zoek naar een reclame uit de jaren '90. Het gaat over een auto die over de weg scheurt, dan over een buitenweg, dan weer door een woonwijk, over een woonerf, ofzo iets. Aan het begin v/d reclame hoor je dan iemand zeggen met een zeer lakonieke stem: 'Jahoor, daar gaan we weer'. Op het laatst, als hij ergens crashed, of vrolijk de sloot in rijdt, hoor je hem zeggen 'JUIST'. Vond dit indertijd een van de leukste reclames op TV. Volgens mij was het een verzekeringsreclame, maar ik kan er niet meer op komen. Heb heel google afgezocht met wat trefwoorden, zoals 'jaren 90 auto reclame' en zo nog meer van dat soort zoekacties. Iemand hier aanwezig die weet welke reclame het is ? En mss weet waar die te bekijken/downloaden is ? Thanxx :D Grtzz
Link naar reactie
[quote:cde9fd1cc8="Yocto"]Er zijn meer mensen op zoek :wink: http://videoenaudio.gouweloos.com/component/option,com_joomlaboard/Itemid,241/func,view/id,2053/catid,6/[/quote:cde9fd1cc8] mja, ook op tvreclames.nl zijn ze er naar op zoek .. damn damn damn, waarom moet ik nu net weer dié reclame uitzoeken om te vinden hahahaa :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...