Ga naar inhoud

Alcoholgebruik onder Jongeren


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:41c05e48be="FTI"]comasaufen... delerium heet zoiets :P ? :P[/quote:41c05e48be] Ja dat is helemaal ziek... letterlijk en figuurlijk. [quote:41c05e48be="Yocto"]Wat ik wel vervelend vindt ,zelfs de koeitjes bij ons in de wei zitten tegenwoordig aan de drank. :( [img:41c05e48be]http://blogimages.seniorennet.be/opapat/1097-2f39d3cfae0e9fd814bbbe42c1074e5a.jpg[/img:41c05e48be][/quote:41c05e48be] Ach Ach, Partij van de Dieren... DOE ER WAT AAN ! :lol:
Link naar reactie
[quote="THE_GAME_MEN] Ach Ach, Partij van de Dieren... DOE ER WAT AAN ! :lol:[/quote] Ja ,lijkt me een goed plan :D Ook meteen de Macdonald aanklagen omdat ze tegenwoordig ook giraffen toelaten in de mac drive ,en ze daardoor supersize worden :-? [img:bfc598afff]http://blogimages.seniorennet.be/opapat/1089-95cf7e1432255fa5ae6eaf18e355736c.jpg[/img:bfc598afff] Ontopic Eentje hiervan is ook dronken,vergeet het flesje recht te houden :cry: [img:bfc598afff]http://www.onlyfunnypictures.com/p/54-stupid-chicks.jpg[/img:bfc598afff]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Whaha, dit is echt een toper dat plaatje. Ik vind dat dat mensen zig af en toe lamzuipen niet zo'n probleem en is ook niet super ongezond maar ken zat mensen die zich gewoon elke zaterdag de tiefus inzuipen en dan de hele zondag met koppijn in hun bed liggenm, zonden van je weekend volgens mij moeten die mensen eens nagaan of je daar nu echt gelukig van word! Ik heb meer plezier van sport, een avondje poulen filmpje pakken(mag ook wel wat bier bij hoor) Flink feesten met bier geen probleem maar er zijn ook nog anderen dingen als bier zuipen. Zo dat was mijn meening.
Link naar reactie
Het lijkt me niet dat verbieden voor je 18de de juiste oplossing is, alles wat verboden is, is leuk (wordt tenminste gedacht). En ook al zouden mensen zich aan het verbod gaan houden, dan gaan ze vanaf hun 18de wel maximaal aan de tap hijsen. Ik heb me laten vertellen dat in Frankrijk het aantal drankverslaafden het laagst is van Europa, omdat ze daar al vroeg aan de alcohol gaan; een stokbroodje met brie plus een wijntje is netzoals in Nederland een ontbijtje met een bakkie koffie. Prijzen omhoog gooien is ook geen oplossing, als je goedkoop aan drank wilt komen, valt er toch wel goedkoop te zuipen (en anders drink je toch wat sterkers waardoor je eerder van het padje bent). En verstandige mensen die weten dat ze met veel drank agressief worden of irritant, die drinken dan minder, maarja, de onverstandige niet. En ja, als we nou met zn allen de test, www.watdrinkjij.nl gaan doen, dan is waarschijnlijk de helft hiero alcoholist. Ik heb die test ook gedaan, en was ook een of andere problematische drinker, lekker belangrijk; mijn eerste sappie deed ik toen ik in de 1ste klas zat, en ik mag nog steeds graag zo'n koude rakker naar binnen werken, maar ik kan lachend een paar maand zonder. Dus als je alcholist wordt of probleemdrinker, dat heb je helemaal zelf in je handen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...