Ga naar inhoud

Mijn nieuwe site met uitleg over Hardware


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hee dat is is vervelend. Ik test de site met firefox en IE6 en 7, opera zal ik thuis meteen halen! In IE en Firefox werkt alles goed, het enige is dat bij firefox sommige plaatjes tegen de tekst aan zitten geplakt, maar dat kan ik wel oplossen, als ik wat meer tijd heb. Wat bedoel je precies met: [quote:39d8ebd124]Zoals het verschuiven van de site bij het bekijken van bepaalde pagina's[/quote:39d8ebd124] En wat is er in het hoofdmenu mis (misschien alleen in opera)?
Link naar reactie
[URL=http://img479.imageshack.us/my.php?image=sitebl9.gif][img:f222cce287]http://img479.imageshack.us/img479/8616/sitebl9.th.gif[/img:f222cce287][/URL] Nu ik zo naar dit gifje kijk denk ik dat het door de scrollbar komt. Over het menu, ik weet niet of dat balkje dat er onder komt betekent dat je in dat stukje menu bent (wat ik min of meer verwachte) of dat het betekent dat je daar al geweest bent? In het laatste geval werkt het gewoon goed, in het eerste geval niet helemaal.
Link naar reactie
Het betekent zelfs nog iets anders: dat je met de muis over die menuoptie hovert. Ik zie dus al dat het verwarrend werkt dus ik denk dat ik het maar ga verwijderen, dat het gewoon hetzelfde blijft als je er met de muis overheen gaat... Edit: Ik snap nu wat je bedoelt, en ik zie inderdaad in opera dat er vreemde balkjes verschijnen als je op die opties klikt. Ik zal het proberen te verhelpen, bedankt voor de screenshot iig!
Link naar reactie
Ben ik nou echt de enige die vindt dat dit echt niet kan in een forum als Offtopic? Ooit werd ik afgebrand in het Webdesign forum omdat ik wilde laten zien wat ik had gemaakt [een zeer bekende dvd site]. Ik blijf dit spam vinden, hoe dan ook. Stel je voor dat iedereen dit doet... Maar, aan de andere kant, omdat dit mag, denk ik dat iedereen dit zou mogen. Dus niet zeuren als er meerderen op dit 'idee' komen.
Link naar reactie
[quote:7accca8f2b="Phrea"]Ooit werd ik afgebrand in het Webdesign forum omdat ik wilde laten zien wat ik had gemaakt [een zeer bekende dvd site].[/quote:7accca8f2b]Slechte beurt voor dat forum. Maar goed ik ken de details niet. Zolang er geen geld mee wordt verdiend, dan lijkt het me gewoon hobby en moet het kunnen. Nu is het hebben van een site ook niet kosteloos. Zelf heb ik dus ook 2 domeinen met hosting. Dat is echt niet gratis. Leuk is wel dat ik regelmatig leuke reacties ontvang. Daar doe ik het zelf dan voor.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Probeer je [url=www.tekstenuitleg.net]Tekst en Uitleg[/url] over te nemen? :wink: Heb je het systeempje trouwens zelf gescript? Dan petje af, ik wist niet dat je daarmee begonnen was :) [quote:5e8fd64523="computer_nerdo"]Is het niet een idee om mensen die geregistreerd zijn op je site zelf ook de mogelijkheid te geven om nieuwsberichten te posten? Als er dan op den duur maar genoeg nieuwsposters zijn blijft die site zich vanzelf wel vernieuwen zodat hij altijd up-to-date is.[/quote:5e8fd64523] Web 2.0 8)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...