Ga naar inhoud

Kassa v.s. Microsoft


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja nu zullen jullie wel weer denken, daar is ie weer: de negatieveling over Microsoft maar ja bij toeval wil dat ik de uitzending van Kassa gisteren heb gevolgd en ik kan maar 1 ding zeggen tegen zo'n gigant als MS: F*** Y** Bill! Het halsstarrige beleid van Microsoft wordt maar weer eens benadrukt wanneer men de uitzending van het consumentenprogramma Kassa op 24-02-2007 heeft bekeken. Het blijkt dat het o zo paradepaardje van Microsoft [b:bca87eb68d]XBOX 360[/b:bca87eb68d] problemen vertoont met schijfjes (lens bekrast de schijfjes). http://games.blog.nl/xbox360/2007/02/24/kassa-vs.-microsoft
Link naar reactie
Yip en dat ze altijd maar weer de consument de schuld geven. Dat blijven ze keihard beweren terwijl ik toch gisteren zelf die uitzending heb bekeken. Het apparaat zou niet bestand zijn tegen de minste trillingen en zou zelfs loeiheet worden...om maar met het gezegde te komen: 'Je kan er een ei op bakken' is ook in de uitzending naar voren gekomen. Kwam er een met een lumineus idee om de schadigde laag van de dvd met tandpasta te egaliseren wat nog bleek te werken ook. De krassen die op de dvd zou staan kan absoluut niet aan MS liggen....beweert het bedrijf zelf maar een definitief onderzoek, daar doen ze niets aan. Schokken zouden opgevangen moeten worden door zogeheten 'stootkussentjes' die om de lens normaliter zouden moeten zitten maar die ontbreken in de XBOX360 zodat bij de minste of geringste trillingen de dvd hierdoor bekrast wordt. Experts hebben dat bewezen maar MS doet niets. Die zijn volgens mij gewoon weer bang voor een miljoenenclaim. Wat kun je als gewone burger tegen zo'n gigant. De Monopoly-positie wordt hierdoor maar weer eens bevestigd. Hallelujah [b:23c83a69c8]Micros(ch)oft[/b:23c83a69c8]. :evil:
Link naar reactie
De 360's vliegen als warme broodjes van de plank (vergeleken met de PS3 ;)) ... dus geen wonder dat het MS niks interesseert als een paar procent wat probleempjes heeft. Het gaat er MS niet om wie dat ding koopt, maar dat de mensen daardoor niks van de concurrentie kopen. Ik vermoed zelf dat het niet alleen een kwestie van kwaliteit van het apparaat zelf is (met zulke aantallen is het aantal klachten ook groter), maar ook van de plaatsing van de console door de gebruikers. Dat ding verstookt bijna even veel als een goeie pc (360 slaat op het bijna op het verbruik ;)). Als je zoveel hitte in een klein kastje stopt dan krijg je gegarandeerd problemen als mensen het ding in een krap kastje met minimale ventilatie onder de tv schuiven ... Ik verwacht bij de PS3 soortgelijke problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...