Ga naar inhoud

simlockvrij ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hai .. Ik heb een Vodafone Abonnement icm een S.E. W900i. Dit abo loopt nog anderhalf jaar, dus moet nog ff, échter zeiden ze bij aanschaf v/d tel. dat het toestel simlockvrij is. Toch geloof ik dat niet helemaal. Bij deze mijn vraag, hoe kan ik zien of mijn telefoon inderdaad simlockvrij is of niet, zonder de huidige simkaart eruit te halen en een andere erin te stoppen ? (al mijn vrienden en ook mijn broers en ouders hebben ook allen Vodafone :S) Nu ga ik hoogstwaarschijnlijk een aantal weken skiles geven in Oostenrijk (krijg ik morgen te horen ;)). Hier in Oostenrijk kan ik dan via de skischool voor heel weinig een tijdelijk abonnement nemen (2-4wkn), zodat ik op de piste hen kan bellen (zij werken niét met w/t's), en zij míj. Iemand enig idee ? Alvast bedankt. MvG ps: ik neem aan dat als ik er een vodafone prepaid gevalletje indoe, dat ie dan gewoon werkt ? want vodafone is in duitsland en oostenrijk ook gewoon als prepaid te verkrijgen, échter is dit een tikkeltje duurder dan de eigen oostenrijkse telecombedrijven.
Link naar reactie
Baltor geeft de voorzet al: OP de site van Vodafone proberen je GSM te unlocken. Die funktie moet er zijn op de site want iedere provider is verplicht je de mogelijkheid tot unlocken te geven na 1 jaar abonnement. Je voert je unieke toestelnummer in en merkt vanzelf of de boel al dan niet op slot zit. Maar: ik maak me sterk dat er niemand in je omgeving bij Telfort of de KPN zit. Kaartje erin en je weet het in een minuut.
Link naar reactie
[quote:0fc63d29bc="KeesA"]Baltor geeft de voorzet al: OP de site van Vodafone proberen je GSM te unlocken. Die funktie moet er zijn op de site want iedere provider is verplicht je de mogelijkheid tot unlocken te geven na 1 jaar abonnement. Je voert je unieke toestelnummer in en merkt vanzelf of de boel al dan niet op slot zit. Maar: ik maak me sterk dat er niemand in je omgeving bij Telfort of de KPN zit. Kaartje erin en je weet het in een minuut.[/quote:0fc63d29bc] Helemaal mee eens... iedereen.. echt iedereen Vodaphone ? :O Hier heeft zowat elk persoon wat anders... tele2, kpn, t-mobile, telfort... dit hebben mijn broertje, vader, moeder en ik alleen al dus ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...