Ga naar inhoud

Zullen we even lachen om deze "bedreiging"?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey ! LOL, ik zaL jullie ff uitleggen hoe het zit. Ik heb huiswerk gemaakt en ik ben nogal redelijk sociaal en heb dit dus aan mn klasgenoten doorgestuurd zodat zij het niet meer hoeven te doen. In ruil daarvoor kreeg ik van een jongen uit de klas een lange begrippenlijst terug die we zelf moesten maken volledig door hem ingevuld. Maar check dit wat in de mail erbij stond: Deze aub niet doorsturen of kopieren , wat ook moeilijk gaat omdat ik er een trojaans paard in heb gezet dat je virus scanner niet vindt( hij wordt namelijk alleen actief als je de mail doorstuurt of op het internet laadt). Leuke bedreiging, maar dit kan natuurlijk helemaal niet... zullen we effetjes allemaal lachen ? :lol: :lol: :lol: Heeft er iemand misschien een echt trojaans paard, dan krijgt ie dat van mij cadeau ;) :lol: Gr, Freek.
Link naar reactie
er zit een 'beveiliging' op hé... niet iedereen mag het openen...'martin' is de naam van de 'jongen' in kwestie dacht ik :wink: //edit: [quote:c5843bc781]De toegang tot dit document is momenteel beperkt. U kunt dit document alleen openen met Microsoft Office 2003 of hoger. U kunt de auteur van het document vragen een kopie ter beschikking te stellen die kan worden gelezen met de invoegtoepassing Rights Management voor Internet Explorer.[/quote:c5843bc781]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...