Ga naar inhoud

ASUS met z'n Vista drivers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb ze begin januari een mailtje gestuurd ivm Vista drivers voor o.a. mijn silicon image raid controller waar ik al sinds november geen gebruik meer van kan maken omdat er geen drivers zijn. De vraag luidde iets in de zin van: wanneer kunnen wij wérkende Vista drivers verwachten voor de onderdelen op (bijna alle) asus mobo's. Het antwoord was: wij zijn druk bezig met het testen van verscheidene drivers, ze zullen om en nabij 20 januari beschikbaar zijn... tis nu 5 feb :| ..
Link naar reactie
Silicon schuift de verantwoordelijkheid voor de controller in de laptop af op Asus, dat is logisch aangezien zij OEM producent zijn en onder bepaalde voorwaarden aan Asus leveren. Het zal ook wel wat te maken met de integratie etc En je kiest toch zelf ervoor om zo snel over te willen stappen, hallo het is een MS product, verwacht je dat het foutloos werkt vanaf het begin :lol: Zeker bij een launch van een dergelijk groot product gaat er wel eens wat mis.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ah, ik ben niet de enige die dit probleem heeft, is er al meer bekend? Ik heb de http://www.siliconimage.com/products/product.aspx?id=31 maar ook die is niet aan de praat te krijgen, zou een andere raid controller helpen, zo een sweex ding kost maar 34 euro, maar heb ik dan garantie dat die wel werkt onder Vista?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...