Ga naar inhoud

Wanneer had jij je eerste mobieltje?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a70a262d87="JaFO"][quote:a70a262d87="rsweres"]Ok dan doe ik ook maar mee mijn eerste een loei van een mobiel:...[/quote:a70a262d87] Die dingen mogen dan gigantisch wezen vergeleken met die mini-dingen van tegenwoordig, maar ze hebben een groot voordeel : je kunt ze tenminste fatsoenlijk bedienen zonder een pincet en vergrootglas te gebruiken. Ik heb absoluut geen grote handen, maar modellen zoals die Samsung D600 zijn gewoonweg onpraktisch klein. // ---[/quote:a70a262d87] Is gewoon gewenning, als je kleine toetsen gewend bent zijn die ouwe toestellen maar groot en log en dan typt dat klote :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn eerste mobiele telefoon heb ik vanaf 4 januari 2007. Het is een Siemens C72V bij Provider Vodafone. Ik gebruik 'm overigens bij het elektronisch betalen. (Tan code via sms) Het toestel kan ook via een USB kabel op een PC worden aangesloten. Heeft iemand van dit forum al eens gedaan? Een USB kabel voor dat mobieltje heb ik nog niet kunnen aanschaffen.
Link naar reactie
[quote:e4a155d8d4="JaFO"][quote:e4a155d8d4="rsweres"]Ok dan doe ik ook maar mee mijn eerste een loei van een mobiel:...[/quote:e4a155d8d4] Die dingen mogen dan gigantisch wezen vergeleken met die mini-dingen van tegenwoordig, maar ze hebben een groot voordeel : je kunt ze tenminste fatsoenlijk bedienen zonder een pincet en vergrootglas te gebruiken. Ik heb absoluut geen grote handen, maar modellen zoals die Samsung D600 zijn gewoonweg onpraktisch klein. // ---[/quote:e4a155d8d4] nieuwe zijn idd niet allemaal even handig met die kleine rotknopjes. :evil: edit: Jolo, ik heb wel de laatste 2 nokia's van mij aangesloten om foto's te kopieren en het telefoonboek te back-uppen,
Link naar reactie
Wanneer ik begonnen ben weet ik niet meer. Was wel prepaid, denk een jaar of 10 geleden. De eerste was een Sagem, toen kwam er een Motorola met abbo, daarna een Nokia (ben slecht in onthouden van type nummers). En in oktober mijn abbo verlengd en en een Nokia 6234 =6233 maar dan Vodafone uitvoering) Gelijk een beetje historie opgehaald, herinneren jullie dit nog? http://www.geocities.com/kermit_greenhopper/INFO.HTM http://www.muscom.nl/collecties/inhoud/artikel/082.htm :wink: :wink:
Link naar reactie
Die 1100 van me doet idd een week standby op dezelfde accu als een 6230/6681.. deze heeft een iets mindere accu (scheelt paar mAh) en zuipt ook iets meer stroom. Ik heb bluetooth uitstaan, wireless netwerken zoeken uit, netwerkmode staat op GSM only ipv Dual (zoekt ie niet tevergeefs naar UMTS netwerken) en standby stand ook aan (scherm op zwart na x aantal mins). Als het moet kan ie 4 dagen aanstaan maar dan is ie echt leeg. Dag 1 7 streepjes, Dag 2 7 streepjes, Dag 3 5 ~ 3 streepjes en dag 4 2 - leeg.
Link naar reactie
Heb thuis nog een ouwe autotelefoon staan (met een accu waar je u tegen zegt (zo zwaar) ) een draag band en een antenne die je telkens in je nek prikt. Ben begonnen met een Philips Fizz. daarna een Sony cmd-J5 (eerste telefoon met jogdail en lul staaf) toen een sony cmd z5 (zeer vervelend klein telefoontje als je dikke vingers hebt, maar kon wel tegen een stootje en tegen bad water :-) ) daarna een nokia 7650 (leuk toestel was 1 van de eersten die hem had alleem zwaar) een orange SPV E100 (tja) toen een Orange SPV E200 (ook tja) heb nu een Qtek S200 tot nu toe een perfect toestel. zowel voor bellen tomtom, e-mail, terminal server Voor afbeeldingen moet je maar ff googlelen. :)
Link naar reactie
Ik ben in 1998 begonnen met een Motorola nogwat. Daarna in 1999 met een Motorola nogwat (een van de eerste slidephones, ook al claimt samsung de eerste slidephone te hebben gecreëerd in 2003). In ieder geval, in 2000 de Sony CMD-J5 (wat een geweldige foon was dat), en in 2002 de Samsung N620-I. In 2004 de Samsung D410-I, en in 2006 de Sony Ericsson W900i. En die's nu kapot :| .. TIP: Zwaai nooit je vriendin uit als je staat te bellen ...
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[quote:b003910262="JaFO"]tja ... dat komt door al die 'geinige'/'stoere' extra's. Als je echt een simpel mobieltje pakt, alle extra's uitschakelt (met name al dat bluetooth spul) en het bellen binnen de perken houdt dan lukt een week net.[/quote:b003910262] Dat is ook wel weer wat overdreven. Mijn mobiel houdt het 6 dagen uit met bluetooth aan, en zonder BT 1,5 week...
Link naar reactie
Sow... topickick [quote:958de50552="teacher"]Dit was mijn eerste: [img:958de50552]http://www.thg.ru/consumer/20050107/images/nokia8110.jpg[/img:958de50552] Wanneer: 94? 95? Ik weet het niet meer.[/quote:958de50552] Operator, i need an exit! Zo'n vroege motoralla prepaid... ook wel iets van 11 jaar geleden.
Link naar reactie
mobiel zijn is voor mensen die geen echte vrienden hebben. de hele dag stoer doen! geld uitgeven en denken dat ze belangrijk zijn. ik heb zelf ook mobiel maar das vanwege werk. mensen weten je als het goed is te vinden als ze je nodig hebben. en nee ik ga niet stoer doen dat mijn eerste mobiel een atf-3 netwerkhad.. gr. doper. p.s. neem bovenstaande niet TE serieus, maar van het atf-3 klopt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...