Ga naar inhoud

Zet je pc in voor een goed doel!


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb me ook aangemeld :D En stof je komt dan niet in de lijst active van active cpu`s staat ook in de post boven jou vorige. Ik laat het programma wel snachts draaien als ik slaap maar moet ik nog wel even kiezen hoeveel procent zodat de fan niet aangaat. Moet nog wel een beetje kunnen slapen natuurlijk :D
Link naar reactie
Hmm.. inderdaad, er staat maar 100 frames. Nog vreemder vind ik dat er nergens meer dan 400 frames staat. Ik ben al weken bezig met WU's van 5.000 frames, en ik kom er ook regelmatig tegen van 10.000, 20.000 en 50.000 frames. Blijkbaar een errortje in de database ofzo. Maar je hebt nog een maand voordat de preferred deadline is verstreken. Ik denk dat je dat toch wel red? WU's van 5.000 frames doen op mijn laptopje ongeveer 40-50s/frame (afhankelijk van wat ik nog meer heb draaien). Als jij een vergelijkbare computer hebt en je nog 3.000 frames moet, zou je in de komende 36 dagen nog zo'n 42 uur je computer moeten draaien. Ofwel, 1,16 uur per dag. Lijkt me sterk dat je dat niet red. :)
Link naar reactie
En weg waren de 3400 frames die ik al gedaan had! [code:1:6683a9e63b]Windows has recovered from a serious error[/code:1:6683a9e63b] Noemt ie dat 'recovered'? Alles is naar de kl*te.... :( -firefox staat met de instellingen + geschiedenis van een helf jaar geleden? -F@home moet terug opnieuw starten -... Systeemherstel werkt niet...iemand ideeën? :evil: //edit: een vraagje: zijn die 3400 frames nu verloren? En ik betwijfel of ik nog mee ga doen => energie-verspilling is ook erg :) (zeker nu dat m'n resultaat foetsie is...)
Link naar reactie
Tsja, erg vervelend. Maar ik denk persoonlijk niet dat F@H hiervoor verantwoordelijk is. Tenzij je PC te warm is geworden, maar dan is F@H de spreekwoordelijke druppel in de overvolle emmer geweest. Op een "gezonde" computer, die niet van stof aan elkaar hangt, kan F@H geen kwaad. Zie ook [url=http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=50165]de WSF Folding FAQ in opbouw[/url], onder hoofdstuk 1.
Link naar reactie
Weet je wat het is... Wat is verhoudingsgewijs nou slimmer om te doen: je cpu inzetten voor een goed doel, of die cpu juist niet inzetten en een enorme hoeveelheid aan stroom besparen waar de opzetters van deze initiatieven weer wat mee kunnen. Voor mij, ik doe er pertinent niet aan mee, omdat de verhouding wattages/kosten/baten gewoon uit zijn verband liggen. Hoe mooi men het ook kan brengen, uiteindelijk zijn we meer gebaat bij een bewust gebruik van electriciteit, zo is mijn donkerbruine vermoeden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...