Ga naar inhoud

Zet je pc in voor een goed doel!


anoniem

Aanbevolen berichten

[url=http://folding.stanford.edu/dutch/]Klik[/url]. Eindelijk heeft mijn pc ook wat te doen als ie snachts maar die nieuwsgroepen aan het binnenhalen is, en je helpt er ook nog mensen mee!! [b:8e033e9500] Wie doet er mee?! Ik heb een C!T team opgericht, als je het programma gedownload en geinstalleerd hebt, moet je bij de instellingen [i:8e033e9500]53650[/i:8e033e9500] invullen bij de teamcode![/b:8e033e9500] :) :D
Link naar reactie
Ik had het ook al eens gezien, deze comp (zie specs) vind ik best als het daarop draait als ik erop werk maar niet 's nachts, zet hem morgen even @ een Duron 2,0 Ghz, schiet minder op maar och... hoe kunnen we de team statistieken van C!T zien? EDIT: http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=53650 gaat lekker ;)
Link naar reactie
[quote:2ca2b7b2d8="-stof-"]Even eens hersenspinsel van mij: Wat als je pc geen 100% stabiel is? Dat zal bij oc'ers/tweakers/whatever toch vaak voorkomen[/quote:2ca2b7b2d8] Dacht ik ook aan, als een CPU afrondingsfouten maken kan in Prime of PiFast, dan ook in zoiets, TOCH :D ? En dat wil ik niet op m'n geweten hebben :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik doe mee! :) Weliswaar staat mijn computer niet vaak aan als ik er niet ben (denk aan energiekosten!) maar elke beetje helpt :wink: edit: [quote:e55166dae2="NoepZor"]Vind het een beetje nutteloos, zit ik hier met herrie aan de kop (koeler gaat harder draaien) en zie er zelf niets voor terug. Als je nu een paar euro per dag er mee kon verdienen :lol:[/quote:e55166dae2] We praten nog eens als je: alzheimer, Gekkekoeienziekte (BSE), CJD, ALS en de ziekte van Parkinson hebt :lol:
Link naar reactie
meh, m'n moeder word al hysterisch als ik om 10 uur s'avonds achter m'n mini zit (zie Mini-PC artikel C!T januari 2007, ik heb m'n shuttle zelf gebouwd!) dus het inzetten voor een goed doel heeft geen nut. Overigens, ik doe al genoeg aan de wereld z'n ellende; ik repareer de computer's op school :P
Link naar reactie
[quote:c277d09216="NoepZor"]Och tegen die tijd heb jij het medicijn er tegen vast wel gevonden met je programma :lol:[/quote:c277d09216] Het erge is dat je wrs gelijk hebt :lol: en de kans dat het geen bal uitmaakt is wrs groot...Maarja, naief zijn en wereldverbeteraar spelen doet geen kwaad! Het kan enkel helpen... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...