Ga naar inhoud

Jouw "forum.computertotaal.nl-werkplek"


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:bc5428c06a="NoepZor"]Alleen een beetje klein window maar dat terzijde :) Jij hebt ook al zon lekker ergonische plek :P[/quote:bc5428c06a] ergonomisch bedoel je ?? -- hoezo klein raampje ?? Op mijn manier zie je die 5,25" zijkant tenminste niet, zoals bij die lelijke standaard pre-made windows, die ook nog eens 70€ per stuk kosten. Mijn raampje kostte (lees: prijs van slijpschijfjes en zilveren afdekplaatjes in rood gespoten) in totaal 9€ :P en is stukken mooier. Maar binnenkort wordt de kast (waarschijnlijk, ténzij ik een P-343 van Lian Li koop) toch wit / rood, de kleuren van ATi en Sapphire !!
Link naar reactie
[quote:03b12cc0c8="MReLecTro"]hoezo klein raampje ?? Op mijn manier zie je die 5,25" zijkant tenminste niet, zoals bij die lelijke standaard pre-made windows, die ook nog eens 70€ per stuk kosten. Mijn raampje kostte (lees: prijs van slijpschijfjes en zilveren afdekplaatjes in rood gespoten) in totaal 9€ :P en is stukken mooier. Maar binnenkort wordt de kast (waarschijnlijk, ténzij ik een P-343 van Lian Li koop) toch wit / rood, de kleuren van ATi en Sapphire !![/quote:03b12cc0c8] Die rand met drivebays moet je ook mooi maken met bv plexiglas waar je wat ingraveerd oid ;) Over smaak valt niet te twisten, dus wat jij mooi vindt kunnen noepzor en ik bv niet mooi vinden. Esthetisch gezien vind ik het raam namelijk niet bijzonder mooi, de verhouding tot de rand van je kast en het raam zijn ongelijk evenals de verhouding binnen het gehele vlak van het paneel mijns inziens te klein is. En dat rood.... zo'n mooi zwart alu kast en dan dat rood [img:03b12cc0c8]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/cry.gif[/img:03b12cc0c8] [size=9:03b12cc0c8]daar heb ik geen woorden voor[/size:03b12cc0c8] :P Zal als m'n "computerkamer" is opgeruimd eens een fotootje schieten... kan even duren :P
Link naar reactie
[quote:3ea0267332="teebones"]Bijna tot geen ondersteuningsmogelijkheid voor de polsen! :( Dit is vragen om problemen (rsi type), op korte danwel lange termijn. U bent gewaarschuwd!![/quote:3ea0267332]Die conclusie zou ik niet kunnen trekken. Ligt ook aan iemands lichaamsbouw. Zelf kan ik niet volgens "het boekje" zitten. Helaas staat er in "het boekje" ook niet hoe ik dan wel zou moeten zitten. En de mensen die het zouden moeten weten, Arbo artsen bv, die weten hierop geen antwoord. Ik moet dus niks hebben van polsteunen ed want dat werkt bij mij pro-rsi. Ik moet er zelf alles aan doen om vooral de schouders niet te belasten.
Link naar reactie
[quote:b088f259bd="Johnny321"]En dit is NIET opgeruimd :D Rommel is gezellig vind ik <grinnik>[/quote:b088f259bd]Dit lijkt nog iets op een realistische werkplek, een plek waar echt gewerkt wordt :wink:. Ik durf mijn werkplek niet te laten zien, ... (niet opgeruimd). Ik zal eens kijken wat ik ervan kan maken. Oh ja, veel foto's, vooral aan het begin, mogen best een lagere resolutie hebben.
Link naar reactie
heh ok het geeft misschien een wat vertekend beeld maar het tableau waar m'n keyboard op ligt is naar voren geschoven (naar me toe), daaronder kan ik dan lekker m'n knietjes schuiven. Als ik m'n luie reet en m'n benen wil strekken.. rol ik m'n 'directeur-stoel' naar achter en kijk ik lekker naar een filmpie om te kijken of de ondertiteling goed loopt...cigaretje erbij...je snapt het al...van alle gemakken voorzien 8) :lol:
Link naar reactie
[img:0fe81eb69a]http://www.pcpret.nl/weetjes/fotos/www1456.jpg[/img:0fe81eb69a] Dit is mijn werkplek. Achter de monitor, nog net te zien (?), zit een KVM switch waarmee ik nog 2 andere computers kan gebruiken op dezelfde werkplek. De monitor is een Philip CRT 19 inch. Niet te zien, maar wel aanwezig, voor het 4.1 geluid met gemodificeerde Philips DSS370 en DSS350 luidsprekerset. In mijn werkkamer geen surround ... dat heb ik wel in mijn huiskamer Voor de ergomen: de stoel heeft armleuningen die op gelijke hoogte zitten als het buro. Het buro zelf staat 15cm van de muur. Tussen het buro en de muur zit een plank. Hierdoor win ik werkruimte en raken mijn tenen net (niet) de muur. Oh ja, niet te zien, maar wel aanwezig, er is nog een klein voetenbankje. Het maken van de foto kostte me nog wel enige moeite, de kamer is krap 2m breed. Voor de oplettenden, de muis ligt links. Dit is een bewuste keuze, het voorkomt dat ik last krijg van rsi klachten bij veelvuldig muisgebruik. Dit omdat mijn linkerhand zo minder hoeft te bewegen dan mijn rechterhand zou moeten als de muis rechts zou liggen. Oh ja, waarom zo moeilijk: ik kan niet volgens "het boekje" achter de computer zitten, dus na zo'n 10 jaar experimenteren, bevalt me deze opzet het beste.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...