Ga naar inhoud

Sony Vegas Pro 9 - traag + render probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik zit met het volgende probleem/vraag. Een tijd geleden al heb ik me Sony Vegas Pro 9 gekocht, nu werkte dit programma vrijwel helemaal vlekkeloos met met mijn Sony camcorder, die op 720p filmt. Laatst heb ik een nieuwe camera gekocht (Kodac PlaySport) en die laat ik vrijwel ook altijd op 720p filmen (wel met 60fps). Nu komt het, als ik met video's van me Sony cam bezig ben is er niks aan de hand. Alles werkt gewoon lekker snel en kan gewoon alles opslaan. Echter zodra ik me Kodac video's ga gebruiken hangt het programma vaker heel ff vast, het gaat er dan vooral om als ik een video afspeel binnen het programma, dan heeft hij zeg maar een FPS van 5. Nou is dat niet echt lekker bewerken kan ik melden. Het 2e probleem is dat hij de beelden van me Kodac soms in het programma zwart laat zodra ik ze afspeel, als ik dan weer op "pauze" duw komt het beeld weer, en dan kan ik weer op "play" duwen en geeft hij wel beeld, tot dat hij bij het volgende fragment komt en dan gebeurt weer precies hetzelfde. Samenhangend met het probleem hierboven is dat zodra ik de video dan ga renderen, hij stukken gewoon zwart laat in de video. Ik heb werkelijk al alle manier geprobeerd om de video op te slaan, maar hij blijft sommige stukken zwart maken. Raar is dan ook nog dat het niet altijd dezelfde stukken zijn bij dezelfde video. Natuurlijk roept dit meteen het antwoord op dat mijn pc er te slecht voor is maar dat betwijfel ik toch. Even wat simpele info: Intel I7 920 Asus AMD Radeon HD 6790 6 gig DDR3 En ik draai Windows 7 64 Bit (ik heb uiteraard ook de 64 bit versie van Vegas) Ook heb ik QuickTime 7.5.5 geïnstalleerd, zodra ik 1 versie omhoog ga crasht Vegas Pro helemaal. Ik weet dat dit een BEHOORLIJK vaag verhaal is, maar misschien is er toch iemand die me kan helpen met dit probleem. Ik heb al een aantal forums geprobeerd, o.a. deze http://forums.creativecow.net/thread/24/913732 Alvast bedankt, Tom (update, op een of andere mysterieuze wijze is het renderen nu wel ff gelukt, maar dat andere probleem blijft dus)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...