Ga naar inhoud

Verschil tussen beeld en geluid NA branden DVD


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiendag, Ik heb een probleem met Pinnacle studio 10. Hierin heb ik een film geimporteerd van een digitale video camera (JVC) en bewerkt. Dit doe ik vaker en gaat dan ook prima. Deze keer ook, maar als ik de film wil gebrand heb zit er wel een minuut tussen het beeld en geluid. Het geluid begint later als het beeld. Ik heb al vaker zonder enig probleem films bewerkt en gebrand met dit programma. Deze keer heb ik voor het eerst een menu met hoofdstukindeling toegepast aan het begin van de film. Misschien dat dit iets te maken heeft met het probleem. Heeeeeel graag een reactie van iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Alvast bedankt, Groet, Wolter
Link naar reactie
Het is een lastig probleem bij digitaal audio en video en komt vaker voor. De oplossing is vaak niet te vinden is mijn ervaring, het ligt blijkbaar behoorlijk ingewikkeld? Misschien dat iemand een oplossing weet in dit specifieke geval en bij dit programma, maar ik twijfel want anders kwam het niet eens voor zou ik zeggen. Anders raad ik je aan het een aantal malen op verschillende manieren te proberen tot je een methode vindt die goed is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...