Ga naar inhoud

Sony HVR-HD1000 camera HDV vraagje


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Voor een schoolproject ga ik waarschijnlijk morgen een camera huren. Hiervoor heb ik de Sony HVR-HD1000 op het oog, maar moet er gelijk bijzeggen dat ik mij hiermee op glad ijs begeef. Mijn grootste vraag is in hoeverre ik makkelijk HDV over kan zetten in een hd video bestand op de pc. Ik gebruik Pinnacle Studio Ultimate 14 en meen daar een functie op tegengekomen die mij (h)dv kan importeren. Gaat zoiets makkelijk via USB? Verder zit er in het apparaat een (meen ik) Memory Stick PRO Duo slot. Kan ik hierop rechtstreeks opnemen, of is deze echt alleen voor foto's?? Alvast bedankt voor jullie moeite. Mvg, Dylan [b:a1773262e3]EDIT:[/b:a1773262e3] In dit youtubefilmpje wordt rond 2:00 gesproken over de functie om op te nemen op de memory stick. Kan iemand toelichten waarom dit niet gebruikt/aangeraden wordt? http://www.youtube.com/watch?v=TQ_6bLbzKPc&feature=related
Link naar reactie
[quote:f2ecdaaacf="jgbteg"]Usb is niet de beste manier ik zou het met firewire doen. Volgens mij is de memory stick alleen voor foto's[/quote:f2ecdaaacf] Ik ben inderdaad op verschillende plaatsen tegen gekomen dat de stick vooral voor foto's bedoeld is. Ook om hdv via usb op je computer te krijgen is niet mogelijk, dit kan uitsluitend via firewire. Allemaal bedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...