Ga naar inhoud

Beeld niet correct na bewerking


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik gebruik magix video deluxe om films te bewerken. Ik zit nu al een tijdje te stoeien met het volgende: Ik heb een film in 1920* 1080 geschoten. Deze heb ik bewerkt en wil ik hem als mpeg exporteren. In magix kan ik als hoogste resolutie voor dit type 1440*1080 kiezen. In principe geen probleem maar nadat ik deze heb geexporteerd ben ik het bovenste deel van mijn beeld kwijt... Hoe krijg ik dit nu goed want heb al vanalles geprobeerd... Groeten, Clint :x
Link naar reactie
[quote:76292ce468="Clintcv"]Hoi, Ik gebruik magix video deluxe om films te bewerken. Ik zit nu al een tijdje te stoeien met het volgende: Ik heb een film in 1920* 1080 geschoten. Deze heb ik bewerkt en wil ik hem als mpeg exporteren. In magix kan ik als hoogste resolutie voor dit type 1440*1080 kiezen. In principe geen probleem maar nadat ik deze heb geexporteerd ben ik het bovenste deel van mijn beeld kwijt... Hoe krijg ik dit nu goed want heb al vanalles geprobeerd... Groeten, Clint :x[/quote:76292ce468] Gebruik misschien een ander programma zoals Camtasia studio.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...