Ga naar inhoud

Vakantie film branden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Voor mijn vakantie heb ik een simpele hd camera gekocht. Deze camera filmt in het .m2ts formaat of ook wel AVCHD genoemd. Deze beelden wil ik graag bekijken op mijn hdtv. Nu is mijn vraag op welke manier kan ik mijn filmpjes branden zodat de kwaliteit behouden blijft (1080P). Ik heb al geprobeerd het op een dvd te branden maar de kwaliteit ging achteruit. Is de oplossing een bluray brander? Alvast bedankt! Tim
Link naar reactie
[quote:40eddcc833="Pceetje"]Op een media streamer met ingebouwde of externe harde schijf kan ook, en je hebt dan dat gedoe niet met Blu Ray's branden en afspelen (dure zaak trouwens) [url]http://be.hardware.info/productgroep/43/mediaspelers[/url][/quote:40eddcc833] dat valt wel mee als je in duitsland besteld. MediaRange BD-R 25 GB 4x speed in cakebox 10 stuks Prijs : ¤ 14,90 Verbatim BD-R 25 GB 4x speed in slimcase 10 stuks Prijs : ¤ 36,10
Link naar reactie
[quote:09148a961e="jgbteg"][quote:09148a961e="Pceetje"]Op een media streamer met ingebouwde of externe harde schijf kan ook, en je hebt dan dat gedoe niet met Blu Ray's branden en afspelen (dure zaak trouwens) [url]http://be.hardware.info/productgroep/43/mediaspelers[/url][/quote:09148a961e] dat valt wel mee als je in duitsland besteld. MediaRange BD-R 25 GB 4x speed in cakebox 10 stuks Prijs : ¤ 14,90 Verbatim BD-R 25 GB 4x speed in slimcase 10 stuks Prijs : ¤ 36,10[/quote:09148a961e] No Thanks, ik zet mijn video's op een Nas met 4 TB, dus makkelijk een duizendtal films, voor een prijs die Blu Ray niet eens aan kan tippen, met een backup op externe schijven. Dat gekoppeld aan een WDTV Live is een must.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...