Ga naar inhoud

Brander Wordt Niet Herkend


anoniem

Aanbevolen berichten

Halloo! Ik gebruik al heel lang windows movie maker -> windows dvd maker Maar ineens herkend windows dvd maker mijn brander niet meer. [i:f341c46a78]*Kan dvd brander niet vinden. Zorg ervoor dat een dvd brander is aangesloten en geïnstalleerd, en probeer het vervolgens opnieuw.* [/i:f341c46a78] Volgens mij werkt mijn brander perfect en herkend gewoon dat programma hem even niet meer.. Wat kan ik hier aan doen ?? Op internet lees ik dat veel mensen hier last van hadden, maar een oplossing heb ik nou niet echt gezien... Ik maak altijd mijn filmpjes met windows movie maker, (dus geen bioscoop films) die ik dan gemakkelijk in dvd maker kan branden zonder mijn film eerst op mijn pc op te slaan en om te zetten.... Een ander brandprogramma is dus geen oplossing... Alvast bedanktt!! Hopelijk snel een oplossing... zodat ik mijn vakantie film kan laten zien voordat ik al weer op vakantie ga ;p
Link naar reactie
Ik zie nu inderdaad dat mijn cd speler raar doet... en ook spellen/cd's niet meer leest... Hoe kan dit zomaar ineens ? Waar kan ik een schijf formateren , geen idee of dat zin heeft' maar zoiets werd wel op mijn pc aangegeven... En wat heeft Itunes hiermee te maken... Toevallig heb ik voordat ik op vakantie ging (2 weken geleden) Itunes geïnstalleerd, en nu ineens doet heel mn cd speler het niet meer.. ???????????????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...