Ga naar inhoud

Adobe Premiere Pro CS4 Geen geluid wel beeld


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik zit dus met een probleem waar ik al erg lang tegen aan loop. Voor school moet ik het videobewerkings programma Premiere gebruiken. Ik volg de opleiding Media Vormgeving en heb voor de richting Audiovisueel gekozen. Nu heb ik dus vakantie en wil ik graag oefenen met Premiere eerder gebruikte ik altijd Sony Vegas 7.0. Ik plaats het filmpje in premiere zet hem op de tijdlijn en vertraag het filmpje met speed/durration (vind ik een leuk effect hebben) daarna als ik hem heb gerenderd en afspeel in mediaplayer dan heb ik alleen het beeld, geen geluid dus. Ik heb gevraagd aan klasgenoten die meer verstand hebben van premiere dan ik zelf en zij weten ook niet wat het kan zijn. Ik heb zelfs gecheckt of ik de audio niet toevallig had uitstaan en zelfs of die wel op de goeie tijdlijn zat! Kan er maar niet achter komen wat het probleem is en ik wil heel graag dat die het gewoon doet want ik loop nu gewoon elke keer vast vanwege dat probleem. Mijn video bestand is MPG dat moet wel goed zijn toch? Graag zo snel mogelijk antwoord Alvast Bedankt.
Link naar reactie
[quote:8959693207="powermachine's"]Hallo, heb je ook audio codecs op je pc staan? En euhm, welke methode heb je gebruik om de audio te renderen? mpeg of PCM? Groet[/quote:8959693207] Wat voor codecs zou ik erop moeten hebben dan? En dat laatste wat je zei snap ik dus niet :oops: Sorry zoals ik al zei ben ik niet heel erg handig met Premiere. Monteren gaat prima! Maar alles om het programma heen snap ik dus vrij weinig :(
Link naar reactie
[quote:359ee13bfb="jgbteg"]Op youtube staan talloze tutorials voor premiere pro, 7 pagina;s vol. De meeste zijn in het engels. http://www.youtube.com/results?search_query=adobe+premiere+tutorail&aq=f[/quote:359ee13bfb] Denk je dat ik daar niet heb gezocht? Ik ben andere forums afgegaan over mijn probleem heb op youtube gezocht en andere tutorials gelezen over premiere.. Maar ik krijg hem niet gerenderd met geluid :o
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Heb ook een keer zoiets gehad en dat had te maken met een volle schijf. Kijk eens onder Edit > Preferences > Media. Onder Media Cach files kun je zien waar je mediafiles opgeslagen worden. Kijk eens of die map wellicht op een partitie staat die helemaal vol is. Als dat zo is, ruim dan e.e.a. op of wijzig het pad naar een plaats waar wel voldoende schijfgeheugen is (vooropgesteld dat je meerdere partities hebt, anders kun je alleen maar optie 1 gebruiken). Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...