Ga naar inhoud

AVI onbewerkt op meerdere dvd's branden.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een aantal hi8 tapes van familie in Thailand gecaptured en vervolgens opgeslagen op mijn harde schijf. Een tape is ongeveer 13 gig groot (12 stuks) en nu moeten deze tapes gebrand worden zodat zij later kunnen worden bewerkt in bv Pinnacle. Nu past 13 gig niet op 1 dvd dus dat zullen er meerdere worden. Vooraf opdelen van het AVI bestand is volgens mij niet nodig ik heb nm al eens een keer een AVI bestand gebrand en als de dvd vol was vroeg het programma zelf om de volgende dvd te plaatsen. Helaas weet ik niet meer met welk programma ik dat heb gedaan. Is er iemand die weet hoe ik dat het beste kan doen? Alvast bedankt voor het antwoord.
Link naar reactie
[quote:f972589874="Ronsky10"][b:f972589874]Vooraf opdelen van het AVI bestand is volgens mij niet nodig[/b:f972589874] ik heb nm al eens een keer een AVI bestand gebrand en [b:f972589874]als de dvd vol was vroeg het programma zelf om de volgende dvd te plaatsen[/b:f972589874]. Helaas weet ik niet meer met welk programma ik dat heb gedaan. Is er iemand die weet hoe ik dat het beste kan doen? Alvast bedankt voor het antwoord.[/quote:f972589874]Het risico van deze methode is dat je de volgende keer... a. niet meer weet welk programma het was... b. een systeem moet hebben waar dat programma op draait.... ook na zoveel jaren... Je zou toch kunnen overwegen om een file splitter te gebruiken, dat programma brandt je mee op de DVD, dus hoef je hem niet meer te zoeken... Test eens of HJSplit ok is voor jou. http://www.freebyte.com/hjsplit/#win32 Dit programma bestaat al jaren, de DOS versie bestaat zelfs nog... en de huidige is geschikt voor /Win7. Dus dit programma heeft de tijd overleefd...
Link naar reactie
[quote:79e5c8592e="Johnny321"]KEn zo geen programma die het 'on the fly' kan, maar je kunt met behulp van bijv. WinRAR of WinZip bestanden inpakken, en aanvinken dat je bestanden wilt hebben ter grootte van een DVD.[/quote:79e5c8592e] Het lijkt er op dat dit inderdaad werkt. Winrar maakt er meerder bestanden van die je ook weer moet uitpakken op de juiste volgorde. Dus beginnen met dvd 1 enz Wat ik nog niet heb geprobeerd is of er data verloren is gegaan welke van belang is voor Pinnacle. Bedankt voor de reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...