Ga naar inhoud

Pinnacle studio 14 en windows 64 bit


Aanbevolen berichten

Ik wil Pinnacle Studio 14 gaan gebruiken op mijn systeem dat draait onder windows vista ultimate 64 bit. cpu is intel quad Q6600. Alhoewel de site van microsoft vista compability zegt dat dit bij 64 bit geen probleem is, hoor ik hierover nogal tegengestelde berichten. Kan iemand mij hierover meer vertellen? Mocht pinnacle studio 14 een probleem zijn dan wil ik uitwijken naar magix video deluxe 16 maar ook hiervan weet ik niet of dit goed werkt onder 64 bit. graag advies, vast bedankt. Mike 1
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
[quote:7c64a7066e="Silverwind"]Onder Vista liep Studio 12 als een tierelier. Versie 14 onder Windows7 64 bit klapt er geregeld uit :evil: Nooit tijdens editten, altijd tijdens branden of bestand aanmaken. Bijzonder: bij SD kwaliteit, geen problemen, bij HD kwaliteit staat ie uren te stampen. Daarvoor heb je dan een I7 core met 8 Gb aan boord. :evil:[/quote:7c64a7066e] Ik heb een i7 en 6gb maar bestanden maken en branden gaat goed. Wel heeft Pinnacle problemen met programma's branden dia langer dan 55 minuten zijn, bij mij dan. En ja het renderen gaat behoorlijk langzaam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...