Ga naar inhoud

hd mp4 converteren of importeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een HD camcorder aangeschaft. Als ik film, komen er .MP4 bestanden op mijn SD kaart te staan. Deze zijn niet te openen in Ulead VideoStudio 11. Ook niet in Adobe Premiere CS3 versie 3.2. Weet iemand een plugin, of een convert tool waarmee ik de bestanden kan bewerken? Wel een eis is dat de kwaliteit hetzelfde en in HD blijft. Ik werk met windows 7. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:46651537fc="Pceetje"]Deze al geprobeerd [url]http://www.corel.com/servlet/Satellite/us/en/Product/1175714228541#tabview=tab0[/url][/quote:46651537fc] Heb ik al geprobeerd ja. Ook pinnacle, vegas van Sony heb ik al geprobeerd. Renderen werkt, maar als ik het bestand wil openen krijg ik zeer slechte kwaliteit, het beeld stottert enorm en ik zie veel 'streepjes' bij bewegende beelden, alsof het gecomprimeerd is van 8 naar 1 gb zeg maar... :? Aan mijn pc ligt het denk ik niet, er zit een quadcore processor in met een snelheid van 2,5 GHz, en 4 GB RAM.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...