Ga naar inhoud

USB Camera met sdhc card


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo medegebruikers, Heb net voor mijn dochter een cameraatje gekocht bij Blokker. Deze is aangesloten op de usb aansluiting. In deze camera zit een SDHC card maar hoe kan ik de foto's en filmpjes op de pc zien ?? De camera werkt wel als webcam en ook een filmpje maken met de bijgeleverde software doet het ook wel. Maar de filmpjes die ze bv buiten heeft gemaakt en op de sdhc card staan krijg ik niet te zien. WIE O WIE HELPT MIJ ? Alvast bedankt voor jullie tijd.
Link naar reactie
Sowieso kan alle twee niet tegelijk(voor zover ik weet), dus het is webcammen of de sdcard benaderen. Daarvoor zou de software een "schakelaar" moeten hebben of de camera zelf zou een schakelaartje moeten hebben om hem om te schakelen van webcam naar mass-storage device. Heb je de manual al gelezen?(meestal een pdf op de cd), iets zegt me dat daar wel in word uitgelegd wat de bedoeling is. Als de camera als mass-storage device word gezien door je pc hoef je er niet naar te zoeken, de sd kaart staat dan gewoon in verkenner of deze computer als een schijfstation. De eenvoudige oplossing is natuurlijk het sd kaartje eruit halen en in een kaartlezer stoppen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...