Ga naar inhoud

pinnacle studio 9


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een DV camera en ik wil wat op de DV cassette staat op me pc zetten, en dan te bewerken met pinnacle studio. Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Als ik de camera via usb in de computer plug en aanzet dan verschijnt er niks. Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Heb de bijbehorende software geinstalleerd. Ik gebruik Windows XP. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:a555178e69="rwilligen"]De usb kabel is meestal alleen bedoelt voor het overzetten van foto's, zeker bij een wat ouder model . Zoals hierboven al gezegd; je hebt een firewirekabel en aansluiting op je pc nodig. Camera aan op afspeel mode, kabel inpluggen, studio opstarten , de rest wijst zich vanzelf.[/quote:a555178e69] Ik had het ook net op een site gelezen dat je firewire kabel nodig heb. Maar ik heb geen firewire kaart dus moet ik gaan kopen. Dank jullie wel voor jullie reacties
Link naar reactie
[quote:27aeebd753="rwilligen"]Als je pc geen firewire aan boord heeft kun je wel eerst even nadenken of je pc wel snel genoeg is. Firewire zit de laatste jaren nagenoeg altijd standaard in een pc en als jouw pc geen fw heeft kan ie wel eens wat aan de trage kant zijn?, mogelijk te traag om rdelijk via fw video op te nemen.[/quote:27aeebd753] Ik heb 2 computers. De ene is best wel snel 2x2.8 GHZ en 3 GB RAM en de andere is 2.4 GHZ en GB RAM. Ik denk wel dat ze snel genoeg zijn. Maar wil je ff reageren of het snel genoeg is om een firewire kaart in te stoppen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...