Ga naar inhoud

avi converteren naar dvd- Ondertitels kwijt


Aanbevolen berichten

ik heb hier een AVI van de film Apacolypse, Now. Als ik die afspeel op de pc heb ik netjes nederlandse ondertitels Nu heb ik de AVI omgezet naar DVD formaat, en gebrand op DVD. Wat blijkt,, ik heb ineens GEEN nederlandse ondertitels,, en kan ook niets selecteren. Ik heb het programma DeVeDe gebruikt. Wat doe ik fout, danwel,, wat gaat er mis??
Link naar reactie
Heb je ondertitels toevallig in een apart bestand staan met dezelfde naam? Sommige mediaspelers hebben de neiging die ondertitels dan automatisch toe te voegen. Zo ja, voeg met het programma DeVeDe ondertitels toe aan de film, ik heb geen ervaring met dat programma, maar een beetje volwassen "Avi to DVD-converters" ondersteunen dat meestal wel. Dan zal er ergens wel een optie zijn als "subtitle stream" of iets dergelijks. Edit: na even gegoogled te hebben op dat programma, blijkt hij inderdaad het toevoegen van ondertitels te ondersteunen.
Link naar reactie
Dit typte ik ook nog: [quote:24fe2f77fe="waterfly"]Heb je ondertitels toevallig in een apart bestand staan met dezelfde naam? Sommige mediaspelers hebben de neiging die ondertitels dan automatisch toe te voegen.[/quote:24fe2f77fe] Ik denk dat dat het geval is, aangezien avi-bestanden geen subtitle-streams kunnen bevatten die je aan/uit kunt zetten. Oplossing lijkt mij opnieuw converteren/branden, met een apart ondertitelbestand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...