Ga naar inhoud

PC steeds trager mbt videobewerking


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb je de laatste weken een vreemd probleem. Ik gebruik regelmatig convertxtodvd om HD bestanden (mp4) om te zetten naar DVD-files, vaak is de origin file zo'n 4 gig en 2,5 uur in speelduur. Normaal (tot een maand ofzo geleden) deed mijn pc er zo'n 3 uur over om zo'n file om te zetten, echter de laatste tijd duurt dat steeds langer! Afgelopen week bv 6 uur gedaan over de zelfde soort file... tevens kan ik ook nooit normaal internetten terwijl ik aan het omzetten ben, vaak crasht mijn pc en start zomaar op (maar dit was altijd al zo)... misschien wordt m'n pc te heet? Ook merk ik dat als ik streaming videos bekijk, het vaak voorkomt dat de video ineens gaat haperen (tot soms enkele secondes stilstaand beeld, geluid gaat door), terwijl de "laadbalk" al veel verder is. Ik denk dat het misschien mijn koeling is, het is een zogenaamde zelf regulierende koeling die van zacht naar hard gaat... laatste tijd zowieso maakt hij een kabaal (max. snelheid), ook als ik niets doe met mijn pc... wat opzich al vreemd is. Misschien iemand wat verheldering in deze zaken? Bedankt alvast.
Link naar reactie
Hmmm... gisterenavond pc even uit de kast gehaald, de ventilator aan de achterkant was behoorlijk stoffig (dik een jaar niet schoongemaakt), ook nog even opengemaakt maar daar zag alles er vrijwel stofvrij uit. In ieder geval lopen de streaming videos weer perfekt, vanavond even wat gaan omzetten, hopelijk gaat dat ook weer een stuk sneller (wat een laagje stof al niet kan veroorzaken!). Bedankt voor de hulp. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...