Ga naar inhoud

Vegas fout melding serial code


Aanbevolen berichten

hoi.. Ik heb Sony Vegas pro 8.0 geïnstaleerd. De instalatie ging goed, zover ik zag, want ik ging even drinken pakken. Ik heb sony vegas pro 8.0 geopend en de serial code ingetoetst. Ik heb regrestratie en alles gekregen. Vervolgens kreeg ik moest ik een 2e code invullen, dit heb ik volgens het internet en alles gedaan. Maar nu het probleem. Nadat ik mijn code heb ingevult krijg ik te zien dat die het niet doet. Het systeem verzocht me het opnieuw te doen. Dit heb ik meerder malen gedaan, maar nogsteeds geeft die hetzelfde aan. Ik heb de software opnieuw geïnstaleerd. Dit maal ben ik erbij gebleven. Net aan het einde van de instalatie geeft die het volgende aan: ''There is a problem with this Windows Installer package. A program required for this install to complete could not be run.'' Als ik op ok klik krijg ik het volgende: ''your system has not been modified. To install this program at a later time, please run the installation again.'' Ik heb hem hierna weer opnieuw geïnstaleerd. Net aan het einde van de instalatie krijg ik weer hetzelfde te zien. Ik heb vele mensen gevraagd ofdat hun het weten. Maar geen succes. Ik wil graag mijn instalatie afmaken en Sony Vegas pro 8.0 runnen. [b:57190fc93a]Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of verhelpen?[/b:57190fc93a]
Link naar reactie
[quote:fa4379a87a="Tim-Compupad"]neem is contact op met sony of probeer the activeren met de telefoon (volgens my is dat ook mogelijk in vegas ????)[/quote:fa4379a87a] dat werkte niet bij mij.. ze zeiden dat ik dan weer alles opnieuw moest doen.. maar ook dat niet.. en een vriend van me wijst erop om hem te cracken.. maar ik ben dara moet overtuigd..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...