Ga naar inhoud

Video transporteren vanuit Adobe Premiere CS3


Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb een probleem met het transporteren van een movie vanuit Premiere CS3. Als ik hem transporteer als AVI hapert de film op het begin (de intro) heel erg. Dit is bij de rest van de film niet. Hoe kan dit? Is er een manier om een 7 minuut durende film te exporteren met de beste kwaliteit die er is (hij mag dus zo'n 4,5gb worden voor op dvd). Kortom; hoe exporteren jullie je films vanuit Premiere, welke eigenschappen kan ik het beste gebruiken, zodat mijn film niet gaat schokken. Als ik hem namelijk afspeel in Premiere zelf, doet hij het correct. Thnx!
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb zelf geen ervaring met premiere cs3. Ik heb gebruik pinnacle. Maar mij is gezegd om te proberen dat als je je video laat maken door het programma de computer verder met rust te laten. Zet zoveel mogelijk programma's als mogelijk is uit. Ook de achtergrond programma's. Als je er niet op komt tot de video klaar is zou het misschien goed kunnen gaan. :D suc6 :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...