Ga naar inhoud

Probleem met Adobe Première Elements 7.


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs dat programma geïnstalleerd. Als ik het open is er in het hoofdvenster een deelvenster waarin snelkeuzes voor een drietal programmaonderdelen. Als ik een andere keuze wil maken uit de balk van het hoofdvenster en dus dat subvenster wil sluiten sluit het hele programma af. Wat moet ik doen om tóch in het hoofdpogramma te komen?
Link naar reactie
Ben ook van de week begonnen met experimenteren met PE7. Mooi programma maar als je PP2 gewend ben is het wel even slikken. Ik neem aan dat je het rechter scherm bedoeld met die 4 gekleurde knoppen. En probeer je dan over te schakelen van het ene naar het andere scherm met die knoppen? Bij mij gaat dat probleemloos. Het lijkt erop dat je systeem instabiel is. Wat je even zou kunnen proberen is, zodra je PE7 hebt geopend je taakbeheer aanzetten en bij de prestaties kijken wat er gebeurd als je overschakeld van het ene scherm naar het andere. Klaptie dan naar 100%? Dan is wellicht je computer te krap bemeten. Ook kan er een reepje RAM niet goed werken (bitje omgevallen), Dat kun je testen met MEMTEST86. En anders misschien PE7 opnieuw installeren? Probeer anders eens wat preciezer te omschrijven welke handelingen je uitvoert voordat dit gebeurt.
Link naar reactie
Ik heb het prog dus nog nooit gebruikt. Na opstarten en laden van de onderdelen verschijnt het hoofdscherm met grijs werkblad, waarin een kleiner venster met drie toetsen: Instant Movie, Project Openen, en Nieuw Project. Daaronder een wisselend beeld beginnend met de Golden Gate Bridge. Je kunt alleeen één der drie knoppen gebruiken om één van die drie zaken te gebruiken. Andere keuzes zijn niet mogelijk; in de taakbalk linksboven in het hoofdvenster reageren de bekende tabs "Bestand, Bewerken, Clips ... Help" niet, en ook niet de beide tabs rechtsboven "Opslaan, en Volledig Scherm". Bij het sluiten van dat deelvenster sluit het hele prog. PC is OK: CPU intel Quad 9550, 64-bits Windows Vista Home Premium SP1, 4 GB Crossair Dominator DDR2 RAM, nVidia geForce 9800 GTX+, WD VelociRaptor HDD. Moet lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...