Ga naar inhoud

niet geimplementeerd wmm


Aanbevolen berichten

Hallo, Gans de dag ben ik bezig geweest met een vakantiefilm te maken. Hier en daar nog wat veranderingen maar dat kan morgen wel. Dus sla ik maar het bestand op. Heb telkens ik iets aangepast heb mijn film opgeslegen en kon hem steeds openen maar nu plots niet meer. "niet geimplementeerd". Ik word er zot van, gans mijn zondag en mijn werk naar de knoppen. Is hier aub iemand die me kan helpen?? Thx
Link naar reactie
Eerste resultaat in Google: [url=http://groups.google.nl/group/microsoft.public.nl.windowsxp.photovideo/browse_thread/thread/69ad8622ea533cf8]Klik[/url] [quote:a76b9bf408]Probleem opgelost; Ik werk met Vista Home Basic en Windows Move Maker 6. Open Move Maker een Inporteer de afbeeldingen, plaats ze dan in storyboard. Als dat klaar is opslaan met (project opslaan als), type bestandsnaam in dan opslaan. Move Maker af stuiten, Ga naar het bestand dat U hebt opgeslaan open deze. Verwijder dan alle afbeeldingen ook in de Storyboard. Als het goed is moet het leeg zijn nu. Ga weer naar afbeeldingen een Inporteer deze weer, zo ook naar Storyboard. Dan naar Deze computer. Let op gebruik de zelfde bestandsnaam als Project en de zelfde map. Klik op Volgende, Klik aan Meer instellingen ( DV-avi (pal) ). Dan Publiceren, indien klaar klik op Voltooien. Deze Project kunt U altijd weer gebruiken om dingen toe tevoegen, U hoeft dan niet meer als verwijderen. Als U muziek wilt toevoegen dat kan ook, Open het zelfde bestandsnaam die U heb gepubliceerd. Ga naar ( Audio of Muziek) voeg een mp3 toe, Zet deze in tijdlijn aan het begin. Dan weer (Deze computer) Let op U krijgt een andere bestandsnaam laat deze staan ook de zelfde map Klik op volgende ( Weer Dv-AVI(pal) ) aan kliken dan weer Publiceren. U kunt dan ook nog Effecten toevoegen op de zelfde manier als hier beschreven. Let wel op dat bij nieuwe dingen toevoegen de bestandsnaam veranderd LAAT DIT ALTIJD ZO STAAN OOK DE MAP. Nog even een voorbeeld van Bestandsnamen; Bsn (ik) Na muziek toevoegen (ik_0001) enz. Het laatste nummer wordt dan VB 3 of 4 enz. Mvg Gerrit. Ik heb Deze Probleem in 3 dagen opgelost. [/quote:a76b9bf408] Heb je al geprobeerd gewoon op OK te drukken? Schijnt soms te helpen ([url=http://www.vistaheads.com/forums/microsoft-public-nl-windows-vista/314354-movie-maker.html]Bron[/url])
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...