Ga naar inhoud

Film Organizer


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een programma om je filmcollectie (homevideo's) mee te organiseren. Het zou geweldig zijn als het een programma is wat ongeveer net zo goed werkt als Picasa voor foto's.. Grote compatibiliteit is nodig; ik werk met .mts en .m2ts bestanden. (2de vraag: Hoe krijg ik de .mts en .m2ts bestanden op zo'n manier dat ik ze zonder schokken kan afspelen.. converteren naar mpeg2? Met welke converters (liefst Freeware) raden jullie me aan dat te doen?) (3de vraag: Hoe plak ik meerde .m2ts bestanden aan elkaar vast? :)) Torrentus
Link naar reactie
Jawel hoor, alleen denk ik niet dat veel mensen ze gebruiken. Je kunt op imdb ook een eigen account maken, en daarin je favoriete films opslaan. Er zijn nog wel andere sites waar je dat kunt. Ik zelf het nut niet zo, maar dat kan voro jou natuurlijk anders zijn. Wil je toch een programma, dan kun je deze eens bekijken. http://www.bolidesoft.com/allmymovies.html
Link naar reactie
Ikkeh.. haat kicken ;) Maar ik wil toch wel heel heel heel heel erg graag weten hoe jullie dit soort dingen bijhouden, want zoals het er nu bij mij uitziet gaat het echt niet ;) Mapjes (op naam gesorteerd), met daarin tientallen tot honderden .mts bestanden met rare namen als 00005.mt2s en 00006.mt2s Schiet niet echt op op die manier;) Verder nog een "bij-vraagje".. Naar welke container/codec kan ik die mt2s bestandjes het beste converten? Op zo'n manier dat er zo min mogelijk kwaliteitsverlies van komt? En welke resoluties/birates/fps moet ik dan aanhouden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...