Ga naar inhoud

hoe zet je een ondertiteling op MKV


Aanbevolen berichten

Matroshka kan een ondertitel stream herbergen in de mkv file, de ondertitel is dan dus aan/uit te zetten tijdens het afspelen van de film. Laatste wat ik weet is dat je voor mkv werk VirtualdubMOD nodig hebt, het is een mod van Virtualdub die sporen aan mkv files kan toevoegen/uit halen. het project ligt, voor zover ik weet, al heel lang stil maar de laatste versie werkt wel ok: http://virtualdubmod.sourceforge.net/ Ik heb het nooit zelf gedaan maar kan me zo voorstellen dat je vdubmod de mkv file en een sub bestand voert waarna vdubmod de boel muxxed... Wellicht dat er ondertussen betere prog's zijn dan VdubMOD voor het werken met matroshka, geen idee...
Link naar reactie
[quote:a6b8b6cac5="rwilligen"]Matroshka kan een ondertitel stream herbergen in de mkv file, de ondertitel is dan dus aan/uit te zetten tijdens het afspelen van de film. Laatste wat ik weet is dat je voor mkv werk VirtualdubMOD nodig hebt, het is een mod van Virtualdub die sporen aan mkv files kan toevoegen/uit halen. het project ligt, voor zover ik weet, al heel lang stil maar de laatste versie werkt wel ok: http://virtualdubmod.sourceforge.net/ Ik heb het nooit zelf gedaan maar kan me zo voorstellen dat je vdubmod de mkv file en een sub bestand voert waarna vdubmod de boel muxxed... Wellicht dat er ondertussen betere prog's zijn dan VdubMOD voor het werken met matroshka, geen idee...[/quote:a6b8b6cac5] Hmmm.. complexer dan ik dacht. Wellicht iets voor CT om een workshop beschrijving te maken. Zal CT eens een mailtje sturen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...